KZ ZS5 - Techno-fi turu

'Kulaklık Genel' bölümünde Chaturanga tarafından 19 Haziran 2017 tarihinde başlatılan konu.

  1. cgtyguner
    Çevrimdışı

    cgtyguner WAV

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    651
    Beğenileri:
    2.207
    2 sürücülü diye 28 dolara satsalar yine alırdım ki ben :D gayet de güzel sesi var fiyatına göre. Çok saçma bi hareket yani.
     
    #361
    sserkogss, Dr. Boom, Yabguz ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  2. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    Belkide adamlar yedek sürücü koymuştur :D
     
    #362
    netknight ve Dr. Boom bunu beğendi.
  3. cgtyguner
    Çevrimdışı

    cgtyguner WAV

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    651
    Beğenileri:
    2.207
    ahaha lastik mi bu :D kış driverları ve zincirler kasanın içindedir :gulme
     
    #363
    Dr. Boom ve Chaturanga bunu beğendi.
  4. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    Çalınmasın diye kasanın içine koymuşlar hocam :D
     
    #364
    Dr. Boom, refuserQ ve cgtyguner bunu beğendi.
  5. Miran
    Çevrimdışı

    Miran MP3

    Katılım:
    10 Şubat 2017
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    103
    Bu tamamiyle kişisel zevk. Ben vokallere önem veririm, ondan Urbanfun diyebilirim. Zaten çok aman aman bir farkları da yok denebilir ama var mı? Var.
     
    #365
  6. refuserQ
    Çevrimdışı

    refuserQ WAV

    Katılım:
    13 Ekim 2013
    Mesajlar:
    635
    Beğenileri:
    1.004
    Seneye de lazım olur yedekte dursun stetme olarak :D
     
    #366
  7. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    Piyasa Tennmak Pro ya kaldı :D
     
    #367
  8. Özen
    Çevrimdışı

    Özen WAV

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    1.457
    Tenmak gibisi yok :D
     
    #368
    SalihArslann bunu beğendi.
  9. complete
    Çevrimdışı

    complete WAV

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    686
    Beğenileri:
    1.051
    İçinde birsürü sürücü olupta sürücülerin hepsinin boşa çalıştığı kulaklıklarda var, avun ey deli gönül, orda bir köy var içinde yaşayan olmasada adlı türküyü klavyeleri başında bu mesajı okuyanlara ithaf ediyorum..
     
    #369
    Chaturanga ve mattiadestro bunu beğendi.
  10. koraygundogdu
    Çevrimdışı

    koraygundogdu MP3

    Katılım:
    14 Kasım 2013
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    28
    beğenen alır beğenmeyen almaz. ben gayet memnunum kzs5 den. tennmak pro ve crazy cello kulllanan biri olarak tenmarkdan pro dan bariz üstün kulaklık. crazy cello detayları aynı fakat cellonun basları daha derindi. yok 2 sürcü işe yaramıyo bilmem ne o zaman kzs'nin mühendisleri olun çok biliyorsanız.
     
    #370
  11. Özen
    Çevrimdışı

    Özen WAV

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    1.457
    Sakin ol şampiyon.. Kizacak bir sey yok. Sana bizzat bir sey diyende yok. Kz nin slceo su gibi tepki gösterdin :D
     
    #371
    cgtyguner, Chaturanga ve Elano68 bunu beğendi.
  12. cgtyguner
    Çevrimdışı

    cgtyguner WAV

    Katılım:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    651
    Beğenileri:
    2.207
    Hocam gerçekten güzel kulaklık ZS5. Ben hala kullanıyorum. İki üç tane alıp arkadaşlarıma hediye ettim güzel diye. Ama boşa sürücü koyar mı gayet de koyar. Eşyalara markalara sorgusuz sualsiz bağlanmayın. Ne aletler geldi geçti efsane dendikten sonra yerin dibine sokuldu. Hem de sürücü hilekarlığı ile ilgili hiçbir haber çıkmamışken. Burda da bi zahmet gömülsün yani biraz ZS5'de. bunu haketti. Sesiyle değil de yaptığı düzenbazlıkla..
     
    #372
    netknight, Miran, mattiadestro ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  13. complete
    Çevrimdışı

    complete WAV

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    686
    Beğenileri:
    1.051
    30.-usd zaten o kadar sürücü çoktu kızacak bişey yok..
     
    #373
  14. Özen
    Çevrimdışı

    Özen WAV

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    1.457
    Ben kızarım arkadas. Kızmak beleş zaten :D
     
    #374
    refuserQ, Elano68 ve complete bunu beğendi.
  15. DrWhite
    Çevrimdışı

    DrWhite WAV

    Katılım:
    28 Haziran 2016
    Mesajlar:
    600
    Beğenileri:
    1.027
    Ben sipariş verdiğimde sesini beğendim, kaç sürücü diye dikkat bile etmedim, ki bence hiçbir önemi de yok, adamların yaptığı etik dışı ayrı konu, ama zs5 in fiyat-performasının iyi olduğunu düşünüyorum.

    Hoparlörlerde binlerce dolarlık sadece crossover a para harcanıyor üst segmentte, çoklu driver benim fikrime göre baş belasıdır. mesela hibritlerde bassın tiz hızına yetişememesi, çoklu ba da yüksek seste bütünlük kaybı benim tecrübe ettiğim bi kaç sorun sadece. avantajları olmakla birlikte ciddi ticari kaygı olduğunu düşünüyorum bu işte, ki ety xr, final iemleri, warbler gibi iemler, sayısız kafaüstüler tek driverdan çok iyi ses alınabileceğini gösteriyor. sektör uyanmaya da başladı artık, sayı artırmak yerine farklı driver vurgusu ön plana çıkmaya başladı.
     
    #375
    Miran, refuserQ, cgtyguner ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  16. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    Sürücü başına fiyatı uygun bulanlar para iadesi istesin. :D
    Özen hocam Tennmak pro fan daha iyi deniyor bir karşılaştırma incelemesi yapmanız mümkün mü acaba bu arada Tennmak Crazy Cello da çok merak ettiğim bir kulaklıktı hatta bu kulaklık hediye edileceği sırada hangi kulaklık olsun denildiğinde ben Tennmak Crazy Cello yu önermiştim.
     
    #376
  17. Özen
    Çevrimdışı

    Özen WAV

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    1.457
    Hocam herkesin zevki farklo tabi. Yukarıda arkadas tenmak dan zs5 cok daha ıyi demiş. Ona gore zs5 iyi bana göre de tenmak iyi. Bu tamamen müzik zevki ile alakalı. Zs5 metalik ve acik çalıyor. Ama tenmak sicak ve tane tane çalıyor benim izlenimim bu
     
    #377
    SalihArslann bunu beğendi.
  18. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    Hocam müzik zevklerin ne peki en azından buradan yola çıkarak hitap ettiği kitleyi buluruz :))
     
    #378
  19. Özen
    Çevrimdışı

    Özen WAV

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    1.457
    rock,pop, akustik tarz. Burn in den sonra her seu cuk oturdu kulaklıkta. Bass lar yerinde her ture gidiyor kulaklık. Ben zs5 den bariz üstün görüyorum. İddamin hala arkasindayim k3 pro olsaydi bende kesin satardım k3 u tenmak i elde tutardım
     
    #379
    SalihArslann bunu beğendi.
  20. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    K3 Pro satılık :)) varsa alan :))
     
    #380
    Elano68 ve Özen bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş