Sennheiser - Shure 100$ ortalamalı hangisini daha iyi?

'Kulaklık Karşılaştırmaları, Çoklu İncelemeler' bölümünde SalihArslann tarafından 19 Mayıs 2017 tarihinde başlatılan konu.

  1. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    Arkadaşlar çok git gellerde kaldım Sennheiser Cx200 den sonra artık Level atlatmak istiyorum kendime.
    Kendimce eliye eliye son 3 kulaklık kaldı yardımlarınızı bekliyorum lütfen deneyimi olanlar artı ve eksilerini yazabilir mi keşke 3 nüde deneyen bir olsa da hepsine tek bir ağızdan yorumunu alabilsek.
    1) Shure se215 - 100$ ortalaması olan bir kulaklık ( Kulaklık kablolarının değiştirilebilmesi benim için çok büyük bir artı + ayrıca bu marka ve modeli hakkında çok fazla güzel yorumlar okudum ama bass performansı nasıl bir Cx200 deki bass ı duyabilecek miyim beni bu açıkçası endişelendiriyor.)
    2) Sennheiser Momentum - 100$ ortalaması olan bir kulaklık ( Bu markanın Cx200 modelini 5 sene kullandım ve kullandığımda şunu bana dedirtti bu güne kadar müzik dinlediğimi sanıyormuşum. Ama gel gör ki eksileri yok değil. Bende bozulunca çokça övülen Momentum modeline niyetlendim ama yaptığım müşteri temsilcisi konuşmalarında bana Cx200 deki o bass ı alamazsın deyince birden yıkıldım.)
    3) xiaomi mi hybrid pro hd - Yada o kadar para basmayıp bunu mu alsam. ( 3 sürücüsü olması ve kullan herkesin sahne derinliği ve ses netliğini aşırı övmesi bende çok merak uyandırdı. Kafamda iki soru var birincisi Bass performansı diğeri ise 98 dB değere sahip olması.)
    aslında 4. olarak Sony XBA H3 ü koyacaktım 106$ a bulmuştum ama bitmiş onu bu yüzden koymadım sıralamaya ama bilgisi olan varsa onun hakkında da yazabilir.

    1 more e1001 u da son anda ekliyeyim şimdi aklıma geldi kusura bakmayın hakkında çokça övgüler okudum.


    Yani kısacası Bass ların bir tık önde olduğu temiz ve net sahnesi geniş Hi-Res Kulak içi kulaklık arıyorum.

    Müzik tarzım genelde Elektronik müzik Dj performansları Tekno Yabancı Pop ve ara ara Rock. Türkçe dinlemiyorum genelde.

    Son olarak 100$ ortalama sizin tavsiye edebileceğiniz başka bir marka model varsa memnuniyetle tavsiyenizi beklerim. Şimdiden yardımcı olan tüm herkese çok ama çok Teşekkürler...
     
    #1
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2017
  2. Dr. Boom
    Çevrimdışı

    Dr. Boom FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    388
    Hocam bass tutkunuz basshead seviyesinde mi ?
     
    #2
  3. Zenetic
    Çevrimiçi

    Zenetic MP3

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    186
    sennheiser cx 300 ii kullanmış ve momentum in ear a sahip biri olarak shure se215 sanırım hepsinden önde momentumun beklentilerin altında kaldığını söylemeliyim cx300ii deki vasat sesten tabiki daha iyi ancak kablo üzerinde mikrofon bulunması da etkiliyordur belki ama ses şiddeti daha düşük kalıyor bass kısmı birazuğuldamalı tizler keskin parlak hatta bazen bozulacak düzeyde eq ayarını iyi yapman gerekiyor şı anki satış fiyatın 425tl sanırım
    kanaatimce o para verilmez performansına göre
    yinede shure215 sahibi olan birinide dinle derim
    illede bass arkadaş derseniz sanırım o fiyatlara denk cks99 var
     
    #3
    SalihArslann bunu beğendi.
  4. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    Şöye desem daha iyi çok teknik terimlere vakıf biri değilim ama sen berraklığı ve netliği hayatımda olmazsa olmaz. Bass bir tık yada bir kaç tık önde olabilir ve kesinlikle net olmalı ve boğmamalı tiz ve mid leri yememeli cx200 bu tiz ve midlerde iyi değildi stereo sesi çok fala hissedemiyordum bana biraz mono gibi geliyordu buna sahne derinliği ve genişliği mi deniyor bilmiyorum. Yani üstat kısacası hissediyorum ama terimleri bilmediğim için dile getiremiyorum.
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 19 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi, Asıl Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2017 ---
    Cevap için çok saol dostum bu yorumun benim için çok iyi ve belirleyici oldu Shure se215 dinleyenlerden de yorum alabilirsek demek daha iyi olacak. Zaten kablo değişimi de ayrı bir art benim için.
     
    #4
  5. Zenetic
    Çevrimiçi

    Zenetic MP3

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    186
    incelemerde ne kadar doğru bilmiyorum ancak midleri önde tizleri temiz bassları ise bas tutkusu olanları tatmin etmesede yeterli gibi okumuştum
     
    #5
  6. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    aslında şimdi aklıma geldi listeye 1More uda ekleyebilirdim bunu da çok aşırı övüyorlar ama hiç duymadığım bir marka benim için
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 19 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi, Asıl Gönderim Zamanı: 19 Mayıs 2017 ---
    işte hocam bass biraz iyi olmalı sonra ulan bunu Samsung kulaklıktan ne farkı var dedirtmesin bana :))
     
    #6
  7. Dr. Boom
    Çevrimdışı

    Dr. Boom FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    388
    Hocam One Moru test etmiş biri olarak gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Tam istediğiniz gibi hacimli ama boğmayan basslara sahip. Midler diğer seslerden 1 tık geride ama bu sizi üzmez. Tizler de bence fiyatına göre oldukça hoş. Sahne genişliği de dinlediğiniz müzikler için yeterli gelecektir. Velhasıl kelam bana kalırsa One More Triple sizi pişman etmeyecek bi kulaklık.
     
    #7
  8. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    peki hocam kablo kalitesi nasıl sonuç olarak 500 TL gibi bir fiyat ve shure se215 gibi kablosunu değiştirme imkanında yok. Grammy ödüllü ses falan diyorlar çok ikilemli bir olay.
     
    #8
  9. Dr. Boom
    Çevrimdışı

    Dr. Boom FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    388
    Hocam One More'nin "tunning" dediğimiz ses düzenlemesi kısmını Grammy ödüllü Luca Bignardi abimiz yapmış. Kabloya gelince örgülü kevlara sahip. Benim gözüme sağlam gözükmüştü. Hemen kopacak gibi durmuyordu yani. Bu arada kulaklığı @Chaturanga hocam uzun bi süre kullandı. Kulaklıktan o da çok memnun kalmıştı. Malzeme kalitesi hakkında kendisi daha fazlasını söyleyebilir.
     
    #9
    Chaturanga bunu beğendi.
  10. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    @SalihArslann Salih hocam 1More Triple severek kullandığım bir IEM. Sağlam çalan dağılmayan bir IEM ancak bass konusunda sizi tatmin edeceğini sanmıyorum.

    Ben sadece bass için değil hemen hemen her alanda 1More Triple dan üstün bulduğum Magaosi K3 Pro yu tavsiye edebilirim. Daha makul önerisi olanlarda olabilir ama 80 Dolara Aliexpress ten alınabiliyor ve 1More Triple çok sevdiğim bir IEM olmasına rağmen 80 dolara K3 Pro alınabilecekken, 1More Triple tavsiye etmeyeceğim bir kulaklık durumuna düşüyor 100 dolarlık fiyatı ve değiştirilebilir kablo yada filtrede sunmadığı düşünülünce.

    K3 Pro da 3 sürücülü. Artı olarak 2 adet MMCX kablo ve 2 filtreyle geliyor. Basslar derine inebiliyor (1More da kesinlikle yok diyebilirim bu derinlik) temiz, detaylı bir kulaklık. Sahne ve enstrüman ayrımında da kesinlikle daha üstün. Çok aceleniz yoksa 10-15 gün içinde forumdan inceleme üstadımız @karanehir35 Ahmet hocam K3 ü inceleyecek daha iyi referans olur söyleyecekleri size.
     
    #10
    refuserQ bunu beğendi.
  11. Dr. Boom
    Çevrimdışı

    Dr. Boom FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    388
    Hocam size k3 konusunda katılıyorum. Kendim de alacağım zaten. Ama arkadaş bassa önem verdiğini söyleyince one more K3'e göre daha güçlüdür diye düşünmüştüm. Çünkü genel yorumlara bakınca K3 bende dengeli bi kulaklık izlenimi yarattı.
     
    #11
    Chaturanga bunu beğendi.
  12. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    Hocam evet 1More u çok seviyorum ama yeni favorim Magaosi K3 Pro :) 1More bass derinliği çok olmayan bir kulaklık. Uçlara göre bass çok değişiyor 1More da ama bass arttıkça diğer frekansları dağıtıyor ve midlere sızma var.

    Magaosi stok ucuyla verdiği bass çok daha derin, ve sızma yok. Çok başarılı buldum 1 hafta 10 gündür dinliyorum.
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 20 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi, Asıl Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2017 ---
    K3 Proda dengeli çünkü tüm frekanslarda daha başarılı :) Dengeyi kaliteyi artırarak koruyor.
     
    #12
    Dr. Boom bunu beğendi.
  13. Dr. Boom
    Çevrimdışı

    Dr. Boom FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2016
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    388
    Magaosi K3 Pro in, One More Triple out :D
     
    #13
    Chaturanga bunu beğendi.
  14. brendan
    Çevrimdışı

    brendan MP3

    Katılım:
    30 Ocak 2011
    Mesajlar:
    197
    Beğenileri:
    92
    cx200'den sonra hybrid bir kulaklığa geçmek arkadaşın yüzünü buruşturabilir. compel'de ultrasone pyco var 350 tl. öneririm.
     
    #14
    Chaturanga bunu beğendi.
  15. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    Kesinlikle hocam, haksızlık etmeyeyim diye şu anda değişmeli bir parça dinliyorum. Kesinlikle ve kesinlikle K3 Pro 80 Dolar'a kaçırılmayacak bir IEM. LZ A4 de aldığımı ama halen K3 ü dinlemekten kendimi alamadığımı da eklemem lazım :)
     
    #15
    Dr. Boom bunu beğendi.
  16. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    üs
    üstat hemen biraz araştırıyorum ama kablo değişimi ve görüntüsü gayet iyi gibi peki sen nasıl elde ettin bu kulaklığı orijinal link verebilme imkanın olabilir mi?
    ohaa kulaklık filtre uçlarıda değişiyor kz ed9 da görmüştüm onu müzik türüne göre filtre değiştiriyordun.
     
    #16
  17. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    Ben wooeasy satıcısından aldım Aliexpress'ten, 110 Dolar sanırım sayfasında ama irtibat kurunca 80 Dolar yapıyor fiyatı, birkaç gün önce @Dr. Boom hocama da o fiyata indirdi ama ininal kartıyla ilgili bir sorundan ötürü henüz alamadı sanırım.
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 20 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi, Asıl Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2017 ---
    Hocam wooeasy fiyatı 149 a çekmiş :((( şimdi gördüm dün 110 dolardı.
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 20 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi ---
    Penon audio var güvenilir baya birde onda 110 görünüyor halen onlar kaça inebilir sormak lazım.
     
    #17
  18. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    AK Audio store sanırım satıcı bu. Bunun hakkında bir bilgin var mı puanı bayağı iyi gibi
     
    #18
  19. Chaturanga
    Çevrimiçi

    Chaturanga DSD

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesajlar:
    1.531
    Beğenileri:
    2.861
    2017 MaGaosi K3 PRO With Filters In Ear Earphone 2 BA Hybrid with Dynamic 3 Units Earbud Upgraded K1 With MMCX Interface Headset
    http://s.aliexpress.com/B7jAz6zy
    (from AliExpress Android)

    Bu link wooeasy linki hocam maalesef artırmış fiyatı.
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 20 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi, Asıl Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2017 ---
    Hocam wooeasy nin o linki neden 149 anlamadım 110 olan link şuymuş :)

    2017 MaGaosi K3 PRO With Filters In Ear Earphone 2 BA Hybrid with Dynamic 3 Units Earbud Upgraded K1 With MMCX Interface Headset

    http://s.aliexpress.com/eyMRRrIJ
    --- Arka arkaya atılan mesajlar 20 Mayıs 2017 otomatik olarak birleştirildi ---
    AK yı çok bilmiyorum ama Penon Audio da güvenilir bir yer. Kendi sitesi de var.
     
    #19
  20. SalihArslann
    Çevrimdışı

    SalihArslann FLAC

    Katılım:
    15 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    568
    Beğenileri:
    785
    farkı ne ki acaba :) ayrıca sen şimdi bunun için çok iyi diyorsun. Üstat sana güvenip önümüzdeki hafta sipariş vereceğim bak :)
     
    #20

Sayfayı Paylaş