Vibez'in Kullananı Üzen Tarafları.

'Trekstor' bölümünde Luciferman tarafından 31 Mart 2008 tarihinde başlatılan konu.

  1. Luciferman
    Çevrimdışı

    Luciferman Guest

    Alman'ların piyasaya bu kadar iddia ile attıkları bu elbombasının insanın niye elinde patladığını anlamak bi süre kullanınca anlaşılıyor. Çünkü bu cihaz resmen insanın elinde el bombasına dönüyor. Sinirden. :upss

    Ben kısaca cihazda sevmediğim, sevemediğim ve aklı başında hiç kimsenin sevemeyeceği özelliklerini anlatarak ya bunun için akıllıca bi firemware yapıp bizim sesimizi duysunlar yada teknolojik gudubet olarak tarihteki yerini bu hali ile alsın diyorum. :upss

    Bu MP3 çaların çok iş güzar bi tekerleği var. :upss


    [​IMG]

    Bu tekerleğin hali hazırda kullanımı ve döndürülüp bi noktaya sabitlemenin zorluğu bi yana her gün kullandıkça daha da zorlaşan bi yapısı var. :upss

    Bu demek oluyor ki bunu tasarlayan bu arkadaşlar bu cihazı tasarlamak için harcadıkları senelerin yanında 1 ay bi kullanım deneyimi yaşama gereği duymayıp, hızlı bi işgüzarlık ve kendilerine güvenli bi aymazlıkla çaları insanların üzerine salmışlar. :upss

    Hakikaten bu kullanım programını tasarlayan kişi ömrünce bir MP3 çalar kullanmamış olma ihtimali kuvvetle muhtemel. Muhtemel çünkü bi insan bu kadar hassas ve dengesiz bir tekerleği olan cihaza tuş kilidini yine bu dengesiz teker bulunacak menüler içinde en dibe bi yere gömer mi?... :upss

    Ayrıca hangi sivri akıllı bi mp3 çalarda en lüzumsuz ve gereksiz, şarkıları hızlı veya yavaş hızla dinleme özelliğini tekerlek menüsünün içine üstelik sizden izinsiz çıkma hakkına sahip ve kurtulmanın da bi hayli zor olduğu bi konuma koyup da insanın saçını başını yoldurur ki? Aynı tuş kombinasyonuna bir de ekran ton ayarını koymuş ki tek yapmaya çalıştığınız müziğin sesini açıp kapatmak onu bile insanın burnundan getiriyor bu üç gereksiz zımbırtı. :upss

    Şu an itibari ile yeni firemware ile sandım ki her şey düzeldi ve birileri beni bu saçmalıktan kurtardı. Nerdeee. Aynı saçmalık katrmerli bi şekilde devam ediyor ve yeni güncelleme ile 10 teker çevirmenin birinde karşılaşacağım bu zımbırtılar 5 teker çevirmede karşıma gelerek beynimde sinirsel şimşekler çaktırıyor. :upss

    Ya birileri gerçekten bu MP3 çalar bişeye benzemesin diye bayağı bi çaba mı gösteriyor, hangi mühendisin bu firmada bu özelliği ve bu tekeri tasarlayıp da firmaya bunca şikayet ve masrafı açtığını ve hala onca programcının bu attıkları taşı kuyudan çıkaramadığını gerçekten merak ediyorum. :upss

    Vibez, bu kadar hassas ve cildi temiz bi MP3 çalar yanında bunu koruyucu ve kullanıcı dostu bi kılıf da verseydi ve şu tekeri akıllıca ve kullanıcı dostu yapsaydı, tuş kilidini cihazın dışında bulundurabilseydi, inanın ki yapmaları hiç de zor değildi, dünyanın en başarılı MP3 çaları olacak ve bizi de bu kadar sinirsel gerginlik ile kasmayacaktı. :b
     
    #1
  2. KontG
    Çevrimdışı

    KontG FLAC

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenileri:
    4
    evet ben de yeterince çileden çıkmıştım... tuş kilidi yüzünden sürekli sinir yaşıyordum; son firmware'le bir sürü şeyi düzeltmişler... ben sattıktan sonra yaptılar tabi... sağlam be güvenilir bi cihaz olsa kesin elimde bulundururdum; gerçi paraya ihtiyacım olduğu için satmıştım; tabi bir de yer sıkıntım olduğu için... şimdi de ipod touch 16'yı 32'ye mi çıakrsam diye düşünüyorum...
     
    #2
  3. Be Creative
    Çevrimdışı

    Be Creative Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.729
    Beğenileri:
    71
    Gayet samimice yazılmış bir kullanıcı yorumu olmuş :wink
     
    #3
  4. soundchaser
    Çevrimdışı

    soundchaser MP3

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.305
    Beğenileri:
    4
    Bu tekerlek yüzünden bir ton şikayet aldıkları için flash versiyonu için yeniden tasarlamaya başlamışlar. Adam gibi bir şey yaparlarsa bu sefer sabit diskli versiyondan bile fazla satması mümkün. Bu kadar sorununa rağmen bu cihazın sadık bir kitlesinin olması ilginç.

    Ben daha ilk sorun da sattım bu cihazı gözünün yaşına bakmadan. Bu arada çizilme olayı için Hama tarafından üretilmiş bir hoş bir mikro fiber kılıf buldum. Fiyatı biraz yüksek gelebilir; ama mikro fiber olduğunu düşününce normal sayılır. Mikro fiber olduğu için kılıfın iki tarafı da temizleme bezi aslında, düşünce olarak tam Alman işi olarak geldi bana. İlginç şekilde vibeza gözlük gibi oldu. Sanki Hama bu cihaza üretmiş bu kılıfı.

    Merak edenler bu linkten bakabilir;
    http://www.hama.de/portal/action*2563/articleId*125806#1
     
    #4
  5. erman
    Çevrimdışı

    erman MP3

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    1
    soundchaser sen sattınmı bile vibez ı :s ne cabuk yahu. ne sorun cıkardı sende :( üff bizdedemi problemler sorunlar olacak :S
     
    #5
  6. KontG
    Çevrimdışı

    KontG FLAC

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenileri:
    4
    Korkmayın arkadaşlar sorun çıkarmaz; sadece bazı kullanım durumlarında hoşunuza gitmeyen şeyler olabilir ya da ohm sorunu belki...
     
    #6
  7. soundchaser
    Çevrimdışı

    soundchaser MP3

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.305
    Beğenileri:
    4
    Eheh, sattım derken mecazi anlamda demiştim. Yorgun yorgun yazınca böyle karıştırmakta mümkün oluyormuş demek ki. Şimdilik sorunsuz devam ediyoruz Erman. Bana bir ara ecel terleri döktürdü; ama şimdilik iyiyiz.
     
    #7
  8. erman
    Çevrimdışı

    erman MP3

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    1
    ohh rahatladım hocam valla :d
     
    #8
  9. sserkogss
    Çevrimdışı

    sserkogss FLAC

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    417
    lucifer kus hocam içini kus :)
    valla tekerlek konusunda tuş kombinasyonlarındaki karmaşa konusunda kesinlikle katılıyorum sana ama menüde müziklerde gezerken filan gayet kullanışlı bence.
     
    #9
  10. Luciferman
    Çevrimdışı

    Luciferman Guest

    Ya bu Vibez'e kılıf diye sunduğunuz adresteki kesenin iyi fikir olduğuna inanıyor musunuz?

    [​IMG]

    Bence zaten el altında kullanımı sorun olan bu şeye bi de bu cep telefonu kılıfını öneri olarak göstermeyin gözünü seveyim, ne içi görünüyor, ne de tekerin ortası yanı şusu busu.

    Ayrıca bu her yerde satılan cep telefonu kılıfı.

    Şaka mı bu yoksa ben mi başka yere bakıyorum sound arkadaşım?? :bu
     
    #10
  11. soundchaser
    Çevrimdışı

    soundchaser MP3

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.305
    Beğenileri:
    4
    Ben aldım kullanıyorum ki tavsiye etmişim. :)

    Amaç içinin ya da dışının görünmesi değil cepte ya da başka yerde iken sırt kısmının çizilmesini engellemek. Yazdıklarımı da okursan aslında bunun kılıf biçiminde tasarlanmış mikro fiber bez olduğunu da anlarsın.

    Cep tel. kılıfı değil ne yazık ki. Kutusunda bizzat MP3 Care Bag yazmışlar.

    Yani bilip bilmeden atıp tutmaya gerek yok. Son olarak uslübuna dikkat etmeni öneriyorum. Hoşlaşmadığım tarz da konuşmalar.
     
    #11
  12. Luciferman
    Çevrimdışı

    Luciferman Guest

    Neyse, sözü geçen ve resmi konan kılıfın çok kullanışsız bi şey olduğu belli. Ne ekranı gözüküyor ne bi şeyi, zaten tekerleği kullanmak görünür iken bile zor iken , bunu bir de kılıfa sokup hangi menüye girdiğini göremeden cebelleşmek hiç akıllıca bi fikir değil.

    Bi insan benim tanıdığım Vibez'i böyle bi kılıfta kullanabiliyor ise, muhtemelen Vibez'i çok sık kılıfından çıkarıp bakmak zorunda kaldığından kılıf kullandığını düşünmek yanlış olur çünkü kılıfında çok durmuyordur.

    Ayrıca Vibez'e özel hazırlanacak bir kılıfın, muhtemelen ön cam kısmı şeffaf, arka kısmı da saran, kapatan, ama tekerlek bölümü açık bir streç kalıp olması gerektiğini düşünüyorum, benim önerim böyle bi tasarımın başarılı bir Vibez kılıfı olacağı konusunda.

    Zaten içine cep telefonu koymuşlar, bu tür keseler her yerde satılıyor, netten bunca para bayıp bunu almak bi Vibez kullanıcısı için kayıptır. Vibez her MP3 Care Bağ içinde kullanılır bi tasarıma sahip değildir tıpkı Ipod gibi.

    :coolsmiley:
     
    #12
  13. ziprar
    Çevrimdışı

    ziprar FLAC

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    0
    İki çeşit kılıf olduğu düşünülebilir. Biri 'kullanma kılıfı', diğeri kullanma kılıfı sevmeyenler (veya uygun bir tane olmayınca) için gene de gerekli olan 'taşıma kılıfı'.

    Örneğin ben de cebe atarken falan cırt cırtlı bir şey kullanıyorum, golla yazıyor üstünde. Cep telefonu için midir veya mp3player için midir bilemem ama işe yarıyor. Kullanma kılıfını ise pek sevmiyorum.
     
    #13
  14. fizmitli
    Çevrimdışı

    fizmitli Guest

    Herkez, herkezin fikrine saygı duymalı ve eleştirmemeli.Paylaşım ise sonuna kadar.
     
    #14
  15. Be Creative
    Çevrimdışı

    Be Creative Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.729
    Beğenileri:
    71
    Zaten böyle bir şey söyleyen olmamış ki. Birkaç kez de açıklamışlar üstelik yukarıda. Yalnızca taşıma kılıfı. Aslında bence mantıklı, esas çizikler cepteyken falan oluyor. Silikon kılıfları falan hiç sevmiyorum çünkü hem görünüşü hem de ergonomiyi bozuyorlar bence.
     
    #15
  16. KontG
    Çevrimdışı

    KontG FLAC

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenileri:
    4
    Aslında ben de ipod touch için Zen Neon'un siyah kılıfını kullanıyorum... Başta uymadı ama elimle genişlettim biraz ve çok iyi oturdu; tam da boyuna göre tesadüf... Ama BSE yaptıktan sonra ona da ihtiyaç kalmadı pek... BSE olunca kılıfı da gerek kalmıyor artık :)
     
    #16
  17. sserkogss
    Çevrimdışı

    sserkogss FLAC

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    417
    evet kont katılıyorum sana bse olduktan sonra kılıfa hele ki silikon kılıfa hiç gerek yok.alet zaten büyük silikon kılıfla baya bir kalın hale geliyo.bide silikon kılıf çok fazla toz topluyo onu da gözden kaçırmamak lazım.
     
    #17
  18. valdez
    Çevrimdışı

    valdez FLAC

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğenileri:
    10
    bse nerden temin edebiliriz arkadaşlar. :embarrassed
     
    #18
  19. Be Creative
    Çevrimdışı

    Be Creative Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.729
    Beğenileri:
    71
    #19
  20. KontG
    Çevrimdışı

    KontG FLAC

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    2.596
    Beğenileri:
    4
    ben yeni sipariş ettim. 3 tane alınсa kargo bedava. Tam 10 gunde geldi. 7-10 gün içinde geliyor zaten : wink
     
    #20

Sayfayı Paylaş