Audioavm

'Olumlu ve Olumsuz Görüşler' forumunda ibasso tarafından 1 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Audioavm, garanti kapsamı altında değiştirdiği ürünün faturasını bana neden vermiyor acaba? Bunu öğrenebilirsem çok sevineceğim. Bir ürün garanti kapsamı altında değiştirildiği zaman faturaya el konulmuyor diye biliyorum.

    Ozan bey' e onlarca mail gönderdim fakat hiç birine dönüş yapmadı (Fatura ile alakalı), kendisini telefon ile aradığım zaman ise müsait olmadığını, 15 dk sonra müsait olabileceğini söyledi. Ben de 25 dk bekledikten sonra tekrar aradım ama artık telefonlarıma da cevap vermiyordu. Sadece kendisini denemek için sallama bir mail adresi aldım. Kendisinden HE500 almak istediğimi, işlemi nasıl yapabileceğimi sordum. Yaklaşık 10 dk sonra cevap geldi :)

    Bana 1 aydır cevap vermeyen bir satıcı olarak bunu nasıl açıklayacağınızı çok merak ediyorum. İlgili mailleri vs. ekran görüntüsü olarak paylaşabilirim.

    Sattığınız bir ürün bozulabilir, arızalı çıkabilir, vs. Satın alan kişi ya da o an ilgili ürün kimde ise o size geri geldiği zaman "bunu ben şimdi geri gönderirsem aylarca beklersiniz" gibi şeyler söylemek iş ahlâkına yakışık almaz.

    Kendisine yine mail attım, aradım. Cuma gününe kadar belki faturamı bana geri gönderir diye düşünmüştüm.

    Bunu neden mi buraya yazdım, belki kendileri bir şekilde artık bu durum ile alakalı bana bilgi verebilir diye yazdım ve diğer arkadaşların da bu durumdan haberleri olsun istedim.
     
  2. PureSound

    PureSound
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    9 Aralık 2013
    Mesaj:
    126
    Alınan Beğeniler:
    185
    Bende hrt almayı düşünüyordum audioavm den, ama şimdi biraz şüphelendim cihaz arıza yaparsa bayağı uğraştıracaklar gibi :(
     
    Collapse Signature Expand Signature
  3. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Bir şey diyemeyeceğim.
     
  4. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    Normal bir arkadaşımız değil, aldığı bir ürünü satan biri de değil. Sonucunda ordan geçimini sağlayan bir kişiden bahsediyorsunuz. Bence buraya taşımadan önce ( ben olsam asla taşımazdım, ürünümü garantiye göndermese bile, kişisel tabii ki) Hasan bey ile konuşabilirdiniz.

    Ozan beyi şahsen tanımıyorum lakin ticaret ahlakını az çok biliyorum. Ben de ticaretle uğraşan biri olarak müşteriler bazen gına getirebiliyorlar. Sahte hesap açabilecek kadar ileri gitmişiniz belki de. Bilemiyorum tabii ama madem buralara taşındı, Ozan beyin geçerli bir nedeni olduğuna inanıyorum.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  5. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    1 aydır cevap vermeme durumundan sonra merak ettim, özellikle bana mı cevap yazılmıyor diye test ettim. Ve özellikle bana cevap yazılmadığını görmüş oldum. Maillerime cevap verilmemesinin, telefonların açılmamasının pek geçerli bir nedeni olduğunu zannetmiyorum.

    Burada beni suçlamaya çalışmanın da bir anlamı da yok. Durum değerlendirmesi yapıp, kişilerin biraz empati kurmalarını istiyorum.
     
  6. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    Sizi suçlamıyorum, Ozan beyi dinlemek lazım bir de. Ama buraya yazmanız olmamış gibi geldi bana
     
    Collapse Signature Expand Signature
  7. dulty

    dulty
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesaj:
    1,398
    Alınan Beğeniler:
    2,351
    Bence 1 aydır cevap alamıyorsa elbette her yere yazmalı kişi.
    Bu arada audioavm'den çok memnun kaldığım bir alışverişim oldu, bu yorumu tamamen objektif olarak yapıyorum.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  8. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ozan bey kendisini dinlememe izin vermedi ki. Siz olsanız kendisini nasıl dinlemeye çalışırsınız?

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  9. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Ben anlamadım olayı.
    Garanti için yolladığınız ürünü değiştirdikten sonra fatura ile yollamak zorunda mı?
    Fatura kesmiyor ki fatura yollasın. Ürünün faturası satın aldığınız zaman size verilen fatura.

    Faturaya el konulmuyor derken,
    Ürünü faturası ile yolladınız da size faturasız mı geri geldi.
    Eğer faturasız yollamıssanız ve ürünü garanti kapsamında değiştirmişse bence gayet sorumlu bir davranış
    göstermiş olur.

    Türkiye'de faturasız değişim Kabul edebilecek çok az firma var.
     
  10. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Bu arada yakını ile bir sağlık sorunu olduğunu ekleyeyim, birkaç gündür maillere cevap veremiyor.
     
  11. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Bizzat mağazaya gittim. Fatura ile tabi. Ama faturayı geri veremeyeceğini söyledi. Daha sonra tekrar geri istedim ama anlattığım durum ortaya çıktı.

    Fatura olmasaydı zaten değişim işlemi olamazdı.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  12. audioavm.com

    audioavm.com
    Expand Collapse
    MP3
    Sponsor Audioavm

    Katılım:
    11 Mart 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    13
    Sevgili Forum Uyeleri

    birincisi ingilizce karakterler icin ozur dilerim.

    simdi gelelim olaylarin gercek tarafina.

    Ibasso nick name i adi altinda yazan bu arkadasimizin adi Hur.

    Ilk once size olayin GERCEK yuzunu anlatayim.

    Bu arkadasimizin bahsettigi urun, isim vermek ne kadar dogru bilmiyorum ama bu forumdaki nicklerini bilmedigim icin yazacagim ve kendilerinden ozur diliyorum, Ates bey tarafindan benden online olarak alinmis ve faturasi ile ertesi gun teslim edilmis bir urundur.
    Daha sonra Ates bey bu urunu Yagiz bey diye bir arkadasi ile baska bir kulaklik icin takas etmistir. Kendisinin bana soylemis oldugu icin bu olayi biliyorum.
    Daha sonra da Yagiz Bey bu urunu bu konuyu baslatan Hur adli kisiye satmistir.
    Hur denen bu arkadas, benim bu olaylardan hic haberim dahi yokken bana bir email atarak problem yasadigini bildirmistir.
    Email bende oldugu icin size pazartesi gunu bu forumda kopyalarak gosterecegim.

    Konu basligi emailin de Hur dene arkadasin aynen soyle .... HE 400 cizirti.... altinda da sizden alinmis su fatura numarali HE 400 de cizirti problemi var . adresinizi verin geliyorum. ... yanlis yazmadim aynen bu kadar... belki bir kac kelime daha vardir.

    bunun uzerine orijinal olarak benden faturali olarak mali alan Ates Bey le konusup boyle bir problem olup olmadigini ogrenmek istedim. takdir edersiniz ki urun 3 kisinin elinden gecmis ve bir yerde bir problem olabilir diye ogrenmek istedim.
    Ates Bey takas yaptigi Yagiz Beyi aramis ve kendisine boyle bir problem yasayip yasamadigini sormus ve kendisi de boyle bir problem yasamadigini soylemis. ve eklemis. Hur denen arkadasin kendisine kulakligi geri getirdigini ve beraber dinlediklerini ve sadece bir sarkinin bir bolumunuda yaptigini ve genel dinlemede boyle bir sorun olmadigini soylemis.

    Bu arada ben nerede nasil bir problem olugunu bulmaya calisirken bu arkadas bana bir email daha atip... ayni gun icinde... beni aramak ve cevap vermek yerine niye herkesi ariyorsunuz. adresinizi verin oaraya geliyorum diye bir mail atmistir. bu maili de sizinle paylasacagim pazartesi sabahi...

    bende ertesi gun kendisini arayip .. tabiki herkesi arayacagim nerde nasil bir problem yasanamis bileyim ki ona gore eger urunu geri gondermem gerekirse gonderebileyim diye oldugunu aciklamis ve bizim sattigimiz urunlerin surekli arkasinda durdugunmuzu ve boyle oraya geliyorum gibi tehditkar mesajlar atmasina gerek oladigini ve gelince degistirmeyi zaten yapacagimi soyledim.

    sonra bir cumartesi gunu Yagiz Bey ile bu Hur denen arkadas geldiler. kendisi tehditkar mesajlarindan dolayi uzgun oldugunu .. o sirada isini kaybettigi icin sinirli oldugunu ve o yuzden oyle mesajlar attigini soyledi. bende kendisine boyle seyler yapmak yerine saticiyi bir taniyin isterseniz sorgusuz sualsiz degistirecegimi yada parasini bile odeyecegim soyledim. ve kendisine hatirlattim.. bir markanin distributoru olarak hatali urun degistirme proseduru geregi urunu servis e gonderip tamirat yolunu secme, ve daha sonra eger kullanici hatasi yok ise ve urun hatali ise bunu HIFIMAN sirketine geri gonderip onlarin test edip sonra onlarin bana yolladigi urun ile degistirme hakkina sahip olmamam ragmen bu yolu secmeyecegime ve anin da urunu degistiricegimi soyledim ve o an orda urunu degistirdim..

    simdi siz degerli forum uyelerine bir soru. eger bir kulaklik bir sarkinin sadece ve sadece bir bolumunde cizirti yapiyorsa o urun hatalimidir? eger Yagiz Bey bunlari soylememis ise hem bana hemde Ates beye ( kulaklik da problem yok sadece bir sarkida bir bolumde yapiyor ama Hur denen arkadasin dinledigi muzik turu (maillere bakarak soylerim simdi hatirlamiyorum) zaten zor muzikler ve olabilir) burada kendisine de cevap hakki dusuyor ve hem kendisinden hemde Ates beyden opzur diliyorum.

    acaba bir sarkinin bir bolumunda sadece cizirti yapan kulaklik bozukmudur yoksa sifir ile degistirme amaci mi tasiyor?

    Bunlarin hic birisi benim aklimdan bile gecmeden sorgusuzu sualsiz degisim islemini gerceklestirmis bir isletme nerede hata yapmistir.

    gelelim fatura olayina... Hur denen arkadas Ates Bey adina kesilmis olan faturayi bozuk dedigi HE 400 paketine koymus ve ben eski urunu acmadan yenisini veridigim iciun aramizda hic bir sekilde fatura konusmasi gecmemistir. benim ofisime geldiginde.

    daha sonraki gunlerde bana bir email atarak faturanin eski urunun icinde oldugunu ve onu almak istedigini cunki benden yeniledigi urunu ikinci el satmak istedigini fakat alicilarin fatura olmadan almadigni soyledi.

    bu noktadan sonrasi ise anlattigi gibi dogru gecti... bana mail atti cevap veremedim ama 1 ay olamdigini soyleyebilirim.

    telefon ettiginde acip kendisine o anda musait olmadigimi soyledigim ve sonrasinda da aramayi unuttugum dogrudur.

    tum bunlarin sebebi tum dunyanin kendisi etrafinda dondugunu dusunen bu Hur denen kisiye ders vermek veya atlatmak icin degil ama ailemden birisinin yogun bakimda oldugundan ve zamanimin buyuk bir kismini hastanede gecirdigimdendir.

    bu arkadasin hafta basinda baska bir konu altinda actigi herseyi aciklayagim basliginida.. audioavm faturasiz islem yapiyor diye ...hastaneden cevapladim ve sorular sordum.. siz benden hangi kartla hangi urunu hangi tarihte aldiniz ve ben fatura yollamadim diye sordum...eger kredi karti degil ise hangi banka kanali ile hangi banka hesabimiza alisverisiniz karsiligi olarak para gectiniz diye sordum.

    ona forumdan cevap gelmek yerine mailime email atarak herseyi aciklayacagim herkesin sizin faturasiz islem yaptiginizi bilecek gibi.. tam emin olmadigim icin gibi dedim mail durdugu icin onuda size gosterecegim.

    sonucta bu arkadas istedigi kadar yazabilir audioavm de her urun FATURALIDIR ..bunda hic bir istisna olmamistir olmaz da.

    saglik sorunlari sebebiyle ilgilenemedigimn bu konuyu boyle lanse eden adama sorum su olacak sizlerin huzurunda.

    eger ben sizden faturayi sakliyorsam... ilk sefer geldiginizde sorgusuz sualsiz urunu niye degistirdim? eger ben ve firmam faturasiz islem yapacak , ve dolayli da olsa bizim temsil ettigimiz bir urun sahibini faturasini ibraz etmeyecek kadar asagilik bir firma ise..... ilk seferinde sizin bozuk dediginiz urun .. hic test etmeden.. ikilemeden.. sorgusuz sualsiz niye degistirdi?

    nick name ine bakmadigim audioavm den hrt alacaktim ama simdi suphe duydun diyen forum uyesine de bir ufak cevabim olacak.. eger farkli bir kisi ise... siz sadece bir forum uyesinin gercekleri carpitarak yazdigi bir konu uzerine alisveris karari verip vermemeyi uygun goruyorsaniz bu sizin sahsi fikrinizdir. saygi duymak lazim.

    Herkese Saygilar

    Ozan Turan

    Audioavm.com


    arayip bu veya baska konuyu konusmak isteyeneler 0 212 360 1585 numarali telefondan bana ulasabilir.
     
  13. DarkTemplar

    DarkTemplar
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    2 Ağustos 2012
    Mesaj:
    514
    Alınan Beğeniler:
    74
    Hayatim boyunca bir suru online alisveris yaptim. Bir tek Ozan bey beni arayip nasil memnun musunuz diye telefon acti. Siz buradan pay bicin.

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
     
  14. MikePortnoy

    MikePortnoy
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    7 Eylül 2012
    Mesaj:
    3,493
    Alınan Beğeniler:
    3,120
    Ozan Bey rica ederim, özre gerek yok. Boyle seyler olabilir. Talihsizlik olmus.

    Madem ismim geçiyor, ufak bir açıklama yapayım. Ben kulaklığı satarken, şahsen seste bir problem ile karşılaşmamistim. Zannedersem Yagiz da bir sorun yasamamış. Ancak benden çıktıktan sonrasını da bilgiler dahilinde öğrendim. Sonrası ile ilgili ne desem doğru olmayacak dolayısıyla. Kendi kulağım ile duymadığım birsey icin ne desem boş.

    Umarım sorun çözülür bir an once.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Collapse Signature Expand Signature
  15. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Şimdi mailleri foruma yükleyeceğim. Allah dan faturayı elimden zorla aldığınız zaman Yağız da yanımdaydı. Yani, şu mesajınız ile kendimizi çok küçük duruma düşürdünüz. Bir de yalandan fatura kutunun içinde kalmış falan filan. Yakıştı mı şimdi bu? "Ben oraya geliyorum, bilmem ne" yazmadım. 1 saate tüm mailleri göndereceğim. Vallahi yazık.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  16. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Zaten Ozan Bey yeterince cevap vermiş. İyi niyet fazlasıyla anlaşılmıştır diye düşünüyorum.

    İkinci olarak ben de ürün aldım, fatura kesilmiyor diye bi mevzu yok, faturalı geliyor herşey. Onun dışında garantiden sıfırlanan mala yeni fatura zaten kesilmez. Eskisini teslim etmesi gerekiyor, o da bence acil veya buraya konu açacak birşey değil. Hele ki ürünün problemli olduğu o kadar net değilken ve sıfırı ile birebir anında değiştirilirken. (Hur'un yaptığı tehdit meselelerinden de en baştan beri ayrıca haberimiz var)

    Yine benim aldığım RE600'de problem çıktı, garantisi ile ilgili herhangi bir problem yaşanmadı.

    Son olarak biz bu foruma herhangi bir firmayı sponsor olarak alıyorsak, o sponsorlara kefiliz demektir. Bu siteye her gelen reklam veremiyor, sadece fiyat ve müşteri ilişkileri olarak tatmin edici firmaların reklamını oraya koyuyoruz. Sitemize sponsor olan herhangi bir firma için bizimle de görüşebilirsiniz, biz de iletişime geçeriz gerekirse.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  17. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Biri de siz bundan pay biçin demiş. Ya... Az sonra biçersiniz paylarınızı.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  18. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Hasan, ne tehdidinden bahsediyorsun? Mailleri bekle cevap yazmak için.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  19. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Benim anlamadığım nokta şu:

    Kulaklık net olarak bozulmasa da, Audioavm sıfırı ile değiştirmedi mi? Değiştirdi.

    Değişen ürüne zaten fatura kesilmez. Eskisini de iade edecektir. Dert ne?

    Sen zaten bu agresif yapın yüzünden bu forumdan uzaklaştırılmadın mı?

    Sen adamı arayıp, oraya gelicem bu kulaklığı da değiştireceksiniz demedin mi?

    Audioavm'den ürün alan onlarca kişi var forumda. İncir çekirdeğini doldurmayacak mazeretlerle karalamayı bırak.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  20. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ben kimseyi tehdit etmedim. Sana göre agresif, millete göre değil.

    Kulaklık bariz bozuktu. Yağız ile test ettik, o da onayladı zaten. Bozuk ürün değiştirilmek zorunda. Ürün değişti diye faturaya el koymak da neyin nesi? Bekle, şu mailleri ekleyeyim. Oku, tehdit mi etmişim anlarsın.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.