Audioavm

'Olumlu ve Olumsuz Görüşler' forumunda ibasso tarafından 1 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. Trivium

    Trivium
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    22 Şubat 2013
    Mesaj:
    22
    Alınan Beğeniler:
    0
    Ürün ikiletmeden yenisi ile değiştirilmiş ve sorun giderilmiş.

    Teferruat bir şekilde çözülebilirdi.

    Bu şekilde firmaya reklamasyon yapıp karalamaktansa, iletişimin devamına çalışılsaydı daha doğru olurdu.

    Audioavm'nin yeri bellidir. Ozan Bey benim gördüğüm müşterisini müşterisinden daha fazla koruyan ve Dark Templar'ın bahsettiği gibi eşi benzeri görülmemiş bir satıcıdır.

    Acaba bu kulaklık ilk sahibi tarafından yurt dışından alınmış olsaydı değişim olur muydu yoksa tamir edilip geri mi gönderilirdi bunları değerlendirmek gerekir.

    Biz kullanıcılar Audioavm gibi iyi satıcılara sahip çıkmazsak sonrasında kimlere kalırız iyi düşünmek lazım.
     
  2. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Benim yaptığım karalamak değil yaşadıklarımı paylaşmaktı. Ben birilerinin ayağına gitmek zorunda değilim. Benim de yerim belli. 1 aydır maillerimi cevap verseydi, kendisini inat etmeseydi olay hemen çözülecekti.

    Ürün arızalandığı zaman ilgili firma eğer kullanıcı hatası yok ise ürünü zaten değiştirmek zorunda. Bu değişimi bir lüks olarak algılamanız bence yanlış. Kendisinden tehdit içerikli maillerimi merakla bekliyorum.

    İletişim devamı demişsin, garanti süresi bitinceye kadar 20 ay daha mı mail atıp kendisine ulaşmaya çalışsaydım? Satıcılara sahip çıkma olayı ne alaka? Bana iftira atan bir satıcıdan söz ediyoruz. Fatura kutuda kalmıştı da yok bilmem ne. Oraya çok takıldım gerçekten. Faturayı alırken "ürünün yenisini verdiğim için faturanızı almam gerekiyor" da ne demek abi bana açıklayabilir misiniz?
     
  3. wakinyan

    wakinyan
    Expand Collapse
    Guest

    Yanlış bilgilendirme olmaması açısından buna açıklık getirmek gerekli:

    Böyle bir durumda fatura düzenleyen firmanın faturayı alma gibi bir gerekliliği, yükümlülüğü söz konusu değildir.
     
  4. kg_khan

    kg_khan
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    27 Ağustos 2013
    Mesaj:
    35
    Alınan Beğeniler:
    4
    Muhasebecilikle ilgilendigimden bi aciklama yapmak istiyorum, fatira alinsa bile stoktan urun cikarttigi icin yeni fatura ile gerekeli duzenlemeleri belirtmek zorundadir tacirler. Degisimse degisim yapilan tarihi degistirilen urunu fiyatini vergi fiyatini belirtmek zorundadir. Boyle faturayi alip 1 ay cevap vermeyip baska maile cevap vermek etik gelmedi bana. Belki baska aciklamasi vardir bilemem kimsenin gunahini almak da istemem
     
  5. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Konunun kilidi açıldığına ve artık istediğimi ve bildiklerimi yazabildiğime göre;

    Yasal meseleleri bilmem.

    Valla bence Audioavm, "Ben oraya geleceğim ve sen de bu kulaklığı değiştireceksin, adresini ver" diyen birine bilerek cevap vermemişse de, iyi yapmış. Ben olsam kulaklığı değiştirmez, Çin'e gönderirdim önce.

    Böyle adamın eline koz verirsen, malesef gelip daha önce uzaklaştırıldığı forumda dert yanar.

    Geçmiş olsun bile diyemicem. Eden bulur.


    Edit: Bu konu telefonda konuşulmuş, bu adam kim demek için Ozan Bey bizimle iletişime geçtiği için durumdan haberdarım. Zaten herkes mail derken, ben böyle bir cümleyi kurduğumda önceki sayfalarda Hür'ün kendisi telefon demişti. Doğruluğu buradan onaylanabilir. O yüzden arka tarafından atıyorsun diyenler, bir daha düşünsün.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  6. kornography

    kornography
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesaj:
    421
    Alınan Beğeniler:
    262
    Ozan Bey seni "Bu adam kim" diye sormak için mi arıyor?:) Nasıl bir durum ben anlamadım hiç daha önceden benzerine rastlamadım böyle bir olayın. Bir distribütörün başka birini "bu adam kim" diye sormasını anlamadım.

    Ama en başta dediğim gibi konu genelleştiriliyor. Şuanki olay sadece kulaklık satılacağı için eski faturanın geriye istenmesi, bu kadar.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  7. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Kendisi de öyle bir tepkiye şaşırdığı için "Kimdir, nedir, tanıyor musunuz?" diye aradı. Bu adam kim derken kısa ve özü oydu sorunun.

    Edit: Problem o kadar basitken, buraya gelip dolandırıcı gibi yazması olmamış o zaman. Ayrıca ben çözeceğimi söyledim fakat konu sahibinin pek umrunda olmadı. Ben buradan derdinin belli olduğunu düşünüyorum.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  8. kornography

    kornography
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesaj:
    421
    Alınan Beğeniler:
    262
    İnan son çare oalrak yazdı buraya çünkü yapılacak tüm yolları (mail, telefon) denemişti Hür. Hatta cuma gününe kadar bekleyeğim bana geri dönüş yapmasını, yapmazsa forumda belirteceğim durumu dedi. Biraz olumsuz ve önyargılı tarafından bakıyorsunuz bence olaya. Konunun açılmasında karalama veya bir art niyet güdülmemişti. Sadece böyle bir durum oluştu diye belirtilmiş. Daha sonra olay taraf alınıp savunma yapma durumuna geçmiş, devamını biliyorsunuz zaten.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  9. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Valla yukarılarda da sürekli dediğim gibi, fatura eğer yasal açıdan bir mesele değilse, ben de verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Önyargılı veya yanlı değilim. Hatta söyledim, bana mesaj atsın ben halledeyim Pzt diye, herhangi birşey gelmedi bana. Çözülmesi kolay bir mevzu.

    Ama yani ben o laflar söylense, ben o kulaklığı da değiştirmezdim.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  10. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ne lâfı Hasan? Bir belgen mi var? Hâlâ yalanlarda neden ısrarcılık yapıyorsun? Senin kimleri ne sebeplerden engellediğini herkes biliyor. Telefonda " ben oraya geliyorum, değişim yapacaksınız" demedim. Beni tanıyanlar, kişiler ile iletişimimi çok iyi bilirler.

    Açıkçası senden pek haz etmiyorum. Sen de aynı şekilde benden haz etmiyorsun. O yüzden bu davranışların, delilsiz savunuşların beklenen hareketler. Bana cevap vermeyip başka maillere cevap vermesinin bir açıklaması olacağını da zannetmiyorum.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  11. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Valla isteyen istediğine inanabilir. Audioavm'nin nasıl müşteri ilişkileri olduğunu alışveriş yapmış olan herkes zaten biliyor.

    Bir problem yaşadıysan problemi kendinde ara derim.

    Forumdaki son zamanlarını da bana laf anlatarak değil, çözüm bulmaya çalışarak geçir bence.


    Edit: Ayrıca banlanmış olup da, sebebi olmayan veya benim kafama göre banladığım tek bir kişi varsa forumu senin üstüne yaparım.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  12. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Ozan Bey'i yakınen olmasa da telefon sohbetlerinden tanıyorum. Bilgi vermek doğrudur yanlıştır bilemem ama yurdışında önemli bir bankada üst düzey yöneticiyken hobisini işe çevirmek için Türkiye'ye gelmiş birisi.

    Olayın detayını bir türlü anlayamadım. Üslup bazen söylenenin içeriğinden çok daha başka anlamlar yükleyebiliyor.
    Telefonda rahatsız edici bir konuşma olduğu belli. Olay kişisel bir boyut kazanmış. Hür Bey'de mailler dışında telefonla böyle bir konuşma olduğunu kendisi belirtti.

    Ben de eğer audio avm kulaklığı sorgusuz değiştirdiyse fatura olayını da önemsemeden ulaştırması gerektiğini düşünüyorum.

    Ha ben olsam ne yapardım, kulaklık geldikten sonra normal prosedürü işletirdim. Malumunuz ürünün önce Çin'e gitmesi gerekiyor. Testlerden sonra değişim onayını falan bekleyip ona göre hareket ederdim. Böyle olunca kullanıcı zaten 30 iş gününü beklemekle geçirirdi.

    Onun dışında eğer alıcının bir maduriyeti varsa elbette giderilmeli, fatura ya da başka birşey onu bilmiyorum. Ozan Bey'de cevaben sağlık sorunlarının olduğunu ve bu nedenle ilgilenemediğini söyledi.

    Fatura olayını bir tarafa bırakırsak ürünü firmaya yollamadan değiştirmesi de önemli.

    Şu saatten sonra faturanın alıcıya önümüzdeki hafta içerisinde ulaşıp ulaşmayacağına bakalım.

    Benim başından beri rahatsız olduğum konu yeterince açıklanmadan başka bir konu içerisinde de audioavm'nin faturasız ürün sattığı ile ilgili kasti bir yorum yapılmasıydı. Audio avm faturasız -kaçak- ürün satıyor ile faturalı sattığı ürünü sorgusuz değiştirdikten sonra mevcut faturasını kullanıcısına ulaştırmadı demek arasında ciddi bir fark var.

    Tatlı dille kolayca çözebileceğimiz bir konuyu yine arap saçına çevirip gönülleri kırarak sonlandırdık.
     
  13. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    Bu arada Ozan Bey Pazartesi çözülür felan diye birşey söylemedi. Hür bana PMden yazsaydı, ben kendi işim gibi uğraşıp orta yolu bulacaktım. Ama yukarıda zaten bana olan kişisel duygularını da artık belirttiği için, pek umrumda olacağını sanmam.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  14. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Edit:

    Ben de eğer audio avm kulaklığı sorgusuz değiştirdiyse fatura olayını da önemsemeden ulaştırması gerektiğini düşünüyorum.
     
  15. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Ben telefon ile tehdit ettiğini ya da gergin bir konuşma geçtiğini nerede söyledim acaba? Olmamış bir şeyi nasıl olmuş gibi aktarıyorsunuz gerçekten anlamıyorum.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  16. MuttFTS

    MuttFTS
    Expand Collapse
    Administrator
    Site Yetkilisi

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesaj:
    5,808
    Alınan Beğeniler:
    571
    2. sayfada konu akışında belli. Daha da bu konuya yazmayacağım zaten, söyleyeceklerimin üstüne söyleyecek birşeyim yok.

    Sana kolay gelsin.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  17. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Telefon görüşmesinde böyle birşey olduğunu Hasan'ın eklemesinden sonra söylediklerinizden böyle bir çıkarımda bulundum.

    Birisi üslup konusundan rahatsız ise bunun bir nedeni olmalı. Sizin rahatsız edici bulmadığınız bir söz karşınızdakini rahatsız etmiş olabilir.

    Yanlız şunu anlamıyorum bu saatten sonra öfkeli davranarak kime ne faydamız olacak.
    Olayın çözümlenmesini istiyorsak görüşlerimi dile getirdim zaten.

    Ancak audioavm'nin de tam müşteri memniyeti konusunda kusursuz hareket ettiği onlarca alışveriş biliyorum. Bu nedenle ne bir olay için önceki müşteri ilişkilerini bir kenara koyabilirim ne de fatura konusundaki görüşlerimi dile getirmekten sakınırım.
     
  18. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Abi, nerede kanıtınız? Telefon konuşmasını yaparken de Yağız yanımdaydı. Bana inanmadığın belli. Sorsana Yağız' a. Kafa bulandırmaya çalışma lütfen. Ben adamı neden tehdit edeyim. Tehdit eden bir tip olsaydım Ozan beye gelene kadar tehdit edeceğim çok adam olurdu.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  19. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    Büyük şirketler de görülemeyecek bir garanti anlayışıyla ürünü değiştirmiş, faturayı veremeyeceğini başında söylemiş. Siz de bir şekilde kabul edip onaylamışınız. Buraya kadar olan kısmı doğru. ''Human nature'' siz kendinize karşı empati kurulmasını mı istiyorsunuz siz kurun öyle ise. Bir insanın ekmeği söz konusu, büyük bir şirketi ulu orta yerde değil. Tek bir insanı ekmek teknesin de ekmeğiyle oynuyorsunuz ki bu bence sizin alamadığınız faturadan da önemli sizin (sıfır) He400'ünüzden de önemli. Yanlış arkadaşım olayı buraya taşıman yanlış. Haklı da olabilirsin padişah da ama olayı buraya taşıman yanlış. Bir de hastası varken işiyle uğraşmak zor gelmiştir, ama paraya ihtiyacı olduğundan alım mailine cevap vermek zorunda kalmıştır.İşini doğru yapsın gibi cevaplar da gelmesin profesyonel olmasını istiyorsak olabilirdi, ''kullanıcı hatası'' der geçerdi. Neyse konu o değil düşüncsizliğiniz.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  20. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Bu kısmı ben de anlamadım.
    Ürünü verirken faturayı veremeyeceğini mi söyledi ve sizde bunu kabul edip ürün değiştirdiniz mi?
    Yoksa fatura muhabbeti olmadan ürünle beraber verilip, sonra isteme durumu mu oldu?
     
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.