Audioavm

'Olumlu ve Olumsuz Görüşler' forumunda ibasso tarafından 1 Şubat 2014 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Peki, düşüncesiz olan benim. Buraya taşıttırılması yanlış, benim taşımam değil. İnsan gibi kendisine ulaşmaya çalıştım. Bir de ben de "Hür denen kişi..." şeklinde konuşuyor. Ben desem Ozan denen kişi şöyle yaptı bilmem ne hoş olur mu? Neyse. Ozan bey yazsın bakalım, bekliyoruz.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  2. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Bir şeyi kabul etmedim. Faturayı ürün ile birlikte yurt dışına göndermesi gerektiğini söyledi. Benim de düşüncem faturayı daha sonra alabileceğim yönünde oldu. Hatta kendisinden bir kopya istedim ama nafile.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  3. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    O halde Ozan Bey'i bekleyelim.
    Belki dediğiniz gibi fatura yurdışındadır gelmemiştir ya da hafta içi gönderecektir v.s..

    Birbirimize laf atarak birşeyi çözemeyeceğiz.
     
  4. kornography

    kornography
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesaj:
    421
    Alınan Beğeniler:
    262
    Telefonda Hür un tehdit ettigine dair bir kaniti olan koysun ortaya. Hur un forumda eskiden banlanma durumuyla ilgili bir onyarginiz var. Ve sosyal hayatinda da boyle bir insan gibi nitelendiriyorsunuz. Telefonda tehditi birakin negatif hic bir konuşma yaşanmadi. İlk telefon konuşmasi 1 ay kadar once akşam saatlerinde oldu ve biz Hür ile birlikteydik. Konuya taraflar dişinda kimse yorum yapmamali bence. Nasil audioavm ile olan kisa zamandaki tecrubelerinizi yaziyorsaniz, Hur de bu forumun en eski uyelerinden biridir. Hur u vok iyi taniyan bir suru kişi olay buyumesin diye yorum yapmiyor veya konuya dahil olmuyorlar ve haklilar. Ancak taraflar haricindekilerin birebir diyalogu olmadan iki tarafi da tanimadan yorum yapmasinlar bence. Konu korukleniyor cunku. Ben sadece olayin bir parcasi oldugum ve bazi noktalarinda bulundugum icin yaziyorum.

    Sent from my Lumia 800 using Tapatalkk
     
    Collapse Signature Expand Signature
  5. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    Prosedür öyle değil demek ki, giderdiniz yanına satacağınız kişiyle birlikte ben bu arkadaşa satıyorum, bilginiz dahilinde olsun grantisi hala devam ediyor hatta arkadaşa bir kağıt gibi birşey verebilseniz daha iyi gibisinden birşeyle çözülebilirdi, sorgusuz sualsiz ürününüzü birebir aynısıyla anında değiştiren birine.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  6. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Neden satacağım kişiyi milletin ayağına götüreyim? Öneride bulunuyorsanız biraz daha mantıklı öneri yapın derim.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  7. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    Ekmeğiyle oynamak daha mantıklı, sıfır he400'ü sorgusuz sualsiz alırken ayağınıza mı gelmişti he400? Neyse ben yanlış olduğunu söylediğim halde direndiğinizden anladığım kadarıyla imzam da yazan kadar. Bir insanın işini kaybetmesiyle bir esnafın işini kaybetmesi bir değil. Aklından çıkarma
     
    Collapse Signature Expand Signature
  8. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Kimse işini kaybetmesin. İnsanlar esnafa iyi görünmek istiyorsa onun gerektirdiği gibi davranması gerekir. Alıcılara iftira atmak yerine başka çözümler aramalı.

    Sent from my RM-821_eu_turkey_244 using Tapatalk
     
  9. Solanahtarı

    Solanahtarı
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    9 Kasım 2013
    Mesaj:
    1,085
    Alınan Beğeniler:
    1,459
    İşte tam burada çok tutarsız davranıyorsunuz. Yarın gidin abi bu he400'ü al benim eski he400'ü garantiye gönder de, ben beklerim hem ben sıfırını haketmiyorum, belki tamir edilebilecek bir hasardır de. Samimiyetine inanayım. Kimse ekmeğinden olmasın diyorsun ama atmadığın çamur kalmadı. Bak tekrar ediyorum haklı olabilirsin ama cidden yanlış buraya taşıman çook yanlış hem de çook.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  10. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Yeter hocam. Ozan beyden cevap gelene kadar kimse yazmasın. Sende mi ticaret ile uğraşıyorsun?
     
  11. Italoman

    Italoman
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    1 Nisan 2012
    Mesaj:
    1,154
    Alınan Beğeniler:
    1,827
    Hür'ü buluşmadan hatırlıyorum, yanlışım yoksa öyle agresif bir yapıya sahip biri değildi. Benim yorumum kişisel ve duygusal olmaktan ziyade tamamen mevzuat üzerine olacak. Sonraki değişimler için faydalı olur diye düşünüyorum.

    Verilmeyen fatura müşteri nüshasıdır, dolayısıyla her halukarda nihai tüketiciye verilir. Her bir kulaklığın ayrı bir stok kodu yoksa önceki faturaya garanti kapsamında değiştiğini gösteren bir şerh düşülerek müşteriye verilir.

    Aynı cins kulaklığın herbiri ayrı bir stok kodu taşıyorsa (ürün barkodu gibi), o zaman önceki kulaklık stoğa gireceğinden gider pusulası kesilerek alınması (müşteriye verilecek nüshasına garanti kapsamında değişim nedeniyle kesildiği şerhi düşülür), yeni kulaklık için ayrıca fatura kesilmesi ve bir örneğinin müşteriye (Hür'e) verilmesi gerekirdi. Yasal mevzuat bunu gerektirir.
     
  12. chemist

    chemist
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    5 Nisan 2011
    Mesaj:
    358
    Alınan Beğeniler:
    252
    Uğur beyi tanımıyorum bi alışverişimde olmadı. Genel olarak forumda hakkında olumlu düşünülen satışlarındada müşterileriyle ilişkilerini güzel tutan birisi bu belli. Forum müdavimleri haliyle daha önce banlanan hür arkadaşımızı değil uğur arkadaşımızı savunuyor (ismini yanlış hatırlamıyosam).
    Benim anlamadığım audioavm nikli arkadaşımız neden hala cevap vermiyor? Eğer rahatsızlık geçiren yakını ile ilgilendiği içinse bende geçmiş olsun diyorum. Ama konunun uzamaması için bi şekilde cevap vermeli.
    Ben şu kişi haklıdır diyemiyorum şu konumdayken ama hürün sözünede itimadım sonsuzdur, yalan söyleyeceğinide düşünmüyorum. Audioavm yazmadıkçada biz burda boşuna konuşuruz.

    Hürün banlanması konusundada, ankara ahalisi kendisini pek hazetmiyor biliyoruz ama herkes herkesi sevmek zorunda değil. Herkes elindeki ürün için inceleme-izlenim yapmak zorundada değil. Burası forum herkes kendi duyduğunu yazar, okumak isteyen okur beğenirse gider ürünü alır bukadar.
    Küfür-hakaret olmadığı sürece 2. kez banlanmasınında bi anlamı yok.
    Bu arada hasanında her sözüne güvendiğimi söylemek istiyorum ki kendisini kanıtlamış birisi. Keşke şu forumda herkes dürüst olsada kimse forumdan soğumasa. Yazacak çok şey var aslında ama her doğru her yerde söylenmiyor maalesef
     
  13. audioavm.com

    audioavm.com
    Expand Collapse
    MP3
    Sponsor Audioavm

    Katılım:
    11 Mart 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    13
    Sayin Forum Uyeleri

    Burda bircok bilgi kirliligi olusmus. bir coguna yanit ver ver bitmez. Bunun yerine ben herkes icin konuyu sonlandirayim. Hur denen arkadas bana adresini atsin cok istedigi faturasini benden alsin. ama sunun bilinmesini isterim.

    eger tehditkar bir takim konusmalar olmasa ben Hur beyin isinden ayrildigini o yuzden sinirli oldugunu ve o yuzden bu mesajlari attigini nereden bileyim bu bir.

    iki ben faturayi vermeyecegimi soylemisim. hangi satici faturayi vermeyecegini soyler ve ayni anda urunu degistirir hic sorgulamadan

    uc.. acaba hangimiz kotu niyetliyiz. su linkte Hur denen arkadasin ilk yazdigi yorum a bakarmisiniz. bu mudur yapici ve olayi cozen arkadas? http://www.techno-fi.net/forum/index.php?topic=8586.0

    dort.. eger urunu satmakta zorlaniyorsaniz Hur bey.. bana getirin ben pesin olarak sizden alayim. Satis fiyati uzerinden..kdv dahil olan fiyatindan. boylece satmakta zorlandiginiz urunu en iyi fiyattan elden cikarmis olursunuz

    fatura vermiyorlar herhalde? bundan siz ne anladiniz?ben ne anlayayim?

    bana mail olarak adresini atsin bu arkadas. yarin faturasini yollayayim. mngkargo ile.. sonrada buraya faturayi da ekran goruntusu olarak koyayim bu is burda bitsin.

    Saygilar
    Audioavm
    Ozan Turan
     
  14. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Teditkâr bir konuşma hiç olmadı, fatura kutuda unutulmadı. Faturayı vermeyeceğini söyledi demedim, faturamı Ozan denen arkadaştan alamıyorum dedim. Artık olayları çarptırmayın. Sizi neden tehdit edeyim anlamıyorum ki. Gayet güzel bir şekilde konuşmuştuk. Adresimi mail atacağım.

    Paraya ihtiyacım yok, teklifiniz için teşekkür ediyorum. Bu forumda para için satış yapılmıyor, ihtiyacı olanlara makul fiyatlar ile ilgi duyulan ürünleri kişilere ulaştırmaya çalışıyoruz.
     
  15. ibasso

    ibasso
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    2 Ağustos 2013
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    2
    Son bir şey yazmak istedim konuya. Hani nerede tehdit ettiğim mailler? Ekleyecekti kendisi? Birine iftara atmak gerçekten kolay ama keşke biraz düşünerek yazsaydınız ilk yorumunuzu.
     
  16. EXcomZkko

    EXcomZkko
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    21 Aralık 2008
    Mesaj:
    72
    Alınan Beğeniler:
    0
    Konuyu en başından beri okudum. ibasso'yu tanımıyorum, tek kelime konuşmuşluğum da yoktur, görüşmüşlüğüm de. muhtemelen forumda herhangi bir mesajına cevap yazmışlığım da.

    Şuradaki durum ve bazı insanların tutumunu gördükten sonra, kendisine kolaylıklar dilemeden edemeyeceğim. Lince maruz kalmış resmen, ayıptır.

    Neyse...
     
  17. zamlamammaz

    zamlamammaz
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    21 Ocak 2012
    Mesaj:
    41
    Alınan Beğeniler:
    8
    Bu forumda aktif bir üye değilim, ara sıra gelip okurum. Bu yüzden buraya yorum yazmam belki uygunsuz olacaktır, belki haddim değildir, affınızı diliyorum ama konuyu başından itibaren okudum ve içim içimi kemirdi. Yazmadan edemeyeceğim.

    ibasso mahlaslı üyeye haksızlık edildiğini düşünüyorum. Arkadaşın apaçık bir mağduriyeti varken ve söylediğine göre son çare olarak buraya yazmışken kendisinin provokatör olarak lanse edilmesi kanıma dokundu. Şikayetinde herhangi bir karalama, art niyet göremedim ben. Hatta mağdur olmasına rağmen gayet derli toplu yazmış, meramını anlatmış. Bence 1 ay, buraya gelip firmaya ateş püskürmek için bile yeterli bir süre. İncir çekirdeğini doldurup doldurmadığı da mağdur kişinin bileceği iş.

    Bunun haricinde, Ozan Bey'in üslubu beni çok rahatsız etti ve yarın aynı şeyin benim başıma gelmesinden korktum. Örneğin:

    Ozan Bey kendisine gelen mailin yukarıdaki gibi olduğunu belirtmiş. Fakat Hür Bey'in gönderdiği ekran görüntülerine baktığımızda durumun hiç de öyle olmadığını, aksine gönderdiği mailin üslubunun gayet usturuplu olduğunu görüyoruz. Şimdi burada en hafif ifadeyle art niyet var, müşteri saygısızmış gibi bir intiba uyandırılmaya çalışılmış. Alenen karalanmış.

    Üstelik her türlü başlıkta saygı hususunda azami hassasiyet varken "Hür denen arkadaş" nitelendirmesinin bu konuda hassas olduğuna birçok yerde şahit olduğum üyeler tarafından es geçilmiş olması beni oldukça şaşırttı. Aynı paragrafta "Ateş Bey", "Yağız Bey" ve "Hür denen arkadaş" tanımlamalarının geçmesinin "Hür denen arkadaş"a alenen ve kasti bir saygısızlık olduğunu düşünüyorum.

    Öte yandan, Ozan Bey Hür Bey'e neden bir ay boyunca cevap verilmediğini açıklamadı. Buradan benim anladığım; olur da Ozan Bey'e istemeden, farkında olmadan saygısız davranırsam ya da ben saygısız davranmasam bile Ozan Bey'de öyle bir intiba uyanırsa kendisine bir ay ya da daha uzun bir süre ulaşamayacağım oldu. Eğer gecikme sandığım gibi Hür Bey'in saygısız davranışlarından dolayı ise durum çok vahim. Evet size yapılan saygısızlık -ki gerçekten bir saygısızlık varsa- o kişinin işini ağırdan almanıza mazeret olabilir. Haklısınız. Ama bir ay boyunca görmezden gelmeniz bence çok saçma bir tavır.

    Üstüne üstlük son iletinizdeki "bana getirin ben peşin olarak alayım", "adresini yollasın mng kargo ile yollayayım" gibi ifadeler sizi haklı çıkarmıyor maalesef. Bir şeyler lütfetmenize gerek yok, özür dileyip mağduriyeti gidermeniz yeterli.

    Ayrıca;
    iletisine atıfta bulunmanız pek yakışık almadı. Bu tür reaksiyonlara literatürde "hedef göstermek" diyoruz.
     
  18. Özkan

    Özkan
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesaj:
    198
    Alınan Beğeniler:
    4
    Konuyu ben de zaman zaman dehşete kapılarak en başından beri okudum. Hür'ü de Yağız'la bir akşam Cevahir'de buluşmuştuk oradan tanıyorum ve hatırladığım kadarıyla gayet efendi sakin biri diye hatırlıyorum. Ancak ne olursa olsun Hür agresif olsa bile ki değil (ne yazık ki forum zaman zaman bazen çok sakin birini bile delirtme noktasına getirebiliyor hak verirsiniz veya vermezsiniz) muhattabı olan audioavm'nin cevabı da bence firmaya hiç yakışmamış tarzda olmuş. Hatta Hifiman kulaklık almak istesem bu tavrınızdan sonra kesinlikle sizden alışveriş yapmazdım. Net konuşuyorum.

    Ozan Bey müşteri memnuniyeti odaklı çalıştığınızı iddia eden bir firma olarak size soruyorum; "Hür denen arkadaş" ile başlayan bir cümle sizce ne kadar samimi olabilir ve müşteriyi önemsediğinizi gösterebilir? Vallahi bu tavrınız beni çok irite etti. Siz tartışıyor musunuz yoksa gerçekten sorun mu çözmeye çalışıyorsunuz orasını anlayamadım. Bu arada bırakın bozuk olan ürünü memnun kalmadığınız ürünü bile sorgusuz sualsiz iade alan veya yenisiyle değiştiren satıcılar var. Bu iyi niyet değil zaten müşteri odaklı çalışan bir firma için gerekli bir politakıdır. Sadece siz değilsiniz anlayacağınız.

    Hür'ün gönderdiği maillere bakınca adamı haklı buluyorum. Ben olsam ben de aynı yola başvururdum burada bir herhangi yanlışlık göremiyorum. Hem ayrıca 1 aydır mailllere cevap vermemenizin bence hiçbir bahanesi olamaz. Siz yazamadınız madem konuyu başka birine de paslayabilirdiniz. Audioavm'de sadece siz mi varsınız başka maillere cevap yazan personeliniz yok mu allah aşkına?

    Bu arada Hür'ü tanımayanlar lütfen yazmasın yahu. Bir insanı karalamak, kaybetmek çok kolay ama kazanmak inanın gerçekten çok zor. Tanımadan, iki kelam etmeden biri hakkında nasıl bu kadar önyargılı davranabiliyorsunuz yani anlayabilmiş değilim. Azıcık kendinize gelin, güzelce bir okuyun, anlayın yazılanları sonra empati kurunda öyle yazın lütfen arkadaşlar.

    Ozan bey çok geçmiş olsun,yakınınıza acil sifalar dilerim. Umarım bir an önce eski sağlığına kavuşur.

    İyi forumlar...
     
  19. witness

    witness
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesaj:
    1,189
    Alınan Beğeniler:
    90
    Konuyu daha fazla uzatmayalım.
    Aynı şekilde Ozan Bey'i de tanımayanlar yazmasın aynı mantıkla.

    Hür beyin yaşadığının bir sıkıntı olduğunu dile getirdik hak da verdik.
    Ozan Bey'de faturayı yollayacağını söyledi.

    Hiçbir konuda tam anlaşamayacağımıza göre bu konuda da anlaşmak mümkün değil.
    Sadece iki tarafın da hataları da doğruları olabilir. Bir fatura hikayesi yılan hikayesine dönmesin.

    Bunun dışında "x kişisinin gerçekte çok iyi biri" olması muhabbeti forumdaki hiçbir arkadaşı ilgilendirmiyor.
    Forum çatısı altında toplanan dostlar forum sınırları içerisinde tanıyor birbirlerini. Yorumlarını da bu çerçevede yapıyor.

    Artık bu konuyu tartışmayalım dediğim gibi. Gene kalpler kırılacak ağır sözler sarf edilecek.
     
  20. chemist

    chemist
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    5 Nisan 2011
    Mesaj:
    358
    Alınan Beğeniler:
    252
    Sizler birbirlerinizi nekadar iyi tanıyor ve güveniyorsanız bizde (istanbul tayfası) birbirimizi okadar iyi tanıyor ve güveniyoruz.
    ''"x kişisinin gerçekte çok iyi biri" olması muhabbeti forumdaki hiçbir arkadaşı ilgilendirmiyor'' deme hakkınız yok çünkü bizi ilgilendiriyor. Ozan bey sizin için nekadar iyi bir esnafsa hürde bizim için okadar iyi bir arkadaş. Forum yönetimi bazen ölçüyü kaçırıyor. Nedemek x kişi kimseyi ilgilendirmez allah aşkına? y satıcı sizi ilgilendirirken sıkıntı yokda x kişi bizi ilgilendirirkenmi problem? Ben ozan beye bişey demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sonunda bana bile siz-biz kelimesini kullandırdınızya helal olsun.
    Bişey yazarsanızda şuan cevap veremeyeceğimi (işten dolayı) söyleyeyim.
    Bu arada tanık bey sizden böyle bi yorum göreceğimi hiç zannetmiyodum, yaptığınız incelemeler olsun veya diğer yorumlarınız olsun bana hep tarafsız geliyordu. Belkide ondan böyle kendimce kızmışımdır kimbilir?
     
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.