selamlar umuyorum konu kirliliği yaratmıyorumdur. bir süredir kullandığım X1 artık açılmıyor. cihazı resetlemeye (pin hole dedikleri yerden yapıyorum) çalışmama rağmen, tepki vermemekte cihaz. yurt dışı forumlarda genelde bütün kullanıcılara aynı yöntem önerilmiş ve hepsi cihazı tekrar açmayı başarmış. ama ben ne kadar basılı tutsamda reset atmak için o ufacık delikteki pin'e, cihaz açılmıyor. acaba kaçırdığım bir nokta olabilir mi? yapabileceğim bir şey var mıdır, istanbul 'da yardım alma imkanım olurmu ki ? veya ürünü garantisi var diyerek göndermek falan mantıklı hareket mi, yurt dışı alışverişi, malzeme göndermek çok uzak olduğum konular.
Peki pc'ye bağladığınızda görüyormu cihazı ? Fw atmayı deneseniz fiionun sitesinden en son çıkanı olur büyük ihtimalle.
Başka pc bulabilirseniz onunla deneyin. Benim başka bir cihazımda aynısı oldu böyle yapınca düzelmişti.
dizüstünde de denedim, cihaz açılmadığı için haliyle görmüyor dizüstü. x1 power tuşuna tepki vermediğinden firmware update yolu ile açma, canlandırma imkanını da bulamadım. bulamadım ne yapacağımı...
Benim aklıma başka bir şey gelmedi. Firmayla veya bir distribütörle iletişime geçseniz belki yardımcı olabilirler.
Yok hocam, su kaçma, düşme işi falan imkansız, çantada duruyor cihaz. Durup dururken bozulduysa bilemiyorum tabiî.
Aynı durum için, şu pinhole dedikleri yerden ince bir uç ile cihaza reset atın demişler. Herkes için ise yaramış bu yol, bir bende yaramadı. Hiç anlamadım. Cihazı buna rağmen açılmayan yok yani, ilk oldum sanırım.
Sabahtan beri heralde otuz kere denedim açmayı ve reset atmayı. Zaten, tabiri caizse kemikli bir tuş hocam, bastığınızı anlıyorsunuz. Hani kısa süreli bastım, bir iki dakika basılı bekledim vs... Yok bana misin demedi cihaz. Şarj oluyor, açılmıyor.
sanalpazar üzerinden almıştım haliyle. açıkçası alırken risk olduğunu da biliyordum garanti vb. gibi mevzularda, ama bu kadar erken sıkıntı yaşayacağımı tahmin etmemiştim.
Biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Benzer olay 1.nesil X3 'de başıma geldi. Cihaz hiç yere falan düşmemişti ve 1 haftalıktı. Sadece şarj oluyor ve açılmıyordu. Reset vb.. denedim sonuç alamadım. Son olarak cihazı garanti kapsamında FiiO'ya yolladım kapalı kutu yeni cihaz yolladılar. Nadirde olsa bu tip arızalar çıkabiliyor ama FiiO müşteri hizmetleri sağolsun ürününün arkasında.
YanıtınIz için teşekkür ederim, bir nebze olsun içime şu serptiniz. Şu anda halen fiio ile mail alışverişi halindeyim, ancak sonunda benim cihazda yurt dışında gidecek gibi duruyor.