Forum Hakkındaki Görüşleriniz, Önerileriniz ve Olası Hatalar

'Forumumuz Hakkında' forumunda noXious tarafından 27 Ocak 2007 tarihinde açılan konu

  1. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    İşte dediğin gibi piyasa kazık fiyatlar üstünde gidip geliyor. Sitenin bilinirliği çok düşük bildiğim kadarıyla. Birleşip güç koalisyonuna gidebileceğimiz bir forum yok gibi. DH hariç tabii :)
     
  2. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Dh ile işbirliği sonumuz olur hehe ;D
     
  3. ftt

    ftt
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesaj:
    502
    Alınan Beğeniler:
    0
    head-fi'yla ayni gun hayata donmesi de hos oldu. amerika'dan marmara'ya uzanan -fi hatti kirilinca girecek forum bulamadim bi an.
     
  4. erman

    erman
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesaj:
    571
    Alınan Beğeniler:
    2
    head-fi nin ne sorunu varmis..bende giremistim
     
  5. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    Head-Fi'ın sorunu bizimkine göre çok büyüktü. Forumun tutulduğu sunucular (!)'dan sabit disklerinin bağlı olduğu kontrol ünitesi yanması sonucu forum gitmişti. Uzun zamandır da kurtarmaya çalışıyorlardı. En sonunda başarmışlar.
     
  6. ferhatt

    ferhatt
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesaj:
    727
    Alınan Beğeniler:
    0
    dh değil de pclabs neden olmasın ? kaliteli bir donanim forumu orası da.
     
  7. j@c@l

    j@c@l
    Expand Collapse
    Guest

    hocam valla forum manyak ya cidden başka hiç bi forumda böyle sıcak bi ortam yok
     
  8. Be Creative

    Be Creative
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,685
    Alınan Beğeniler:
    124
    @j@c@l
    Çok sağol forum hakkındaki güzel düşüncen için. İnşallah böyle devam ederiz hep beraber :wink
     
  9. ftt

    ftt
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesaj:
    502
    Alınan Beğeniler:
    0
    super bi olay gordum. tom's hardware'in forumunda "tesekkur et" diye bi buton var post'un sag ust kosesinde, basinca direkt post'u atana tesekkur etmis oluyon. yillardir vardi da ben mi yeni gordum? cok pratikmis hakkaten, hastasiyim. buraya da sey edebiliriz.

    1. durum:

    2. durum:

    :cheesy:
     
  10. noXious

    noXious
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,321
    Alınan Beğeniler:
    13
    Kodlarına bakmak lazım ftt bulabilirsek ekleriz neden olmasın.
     
  11. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    Evet Ftt, eskiden beri mevcut bir sistem. SMF scripti için mevcut mu araştırmak lazım; fakat bu teşekkür butonunu koyunca da kimse başlıkların altına bir şey yazmıyor öyle bir durumda var.
     
  12. j@c@l

    j@c@l
    Expand Collapse
    Guest

    inşallah hocam forum böyle devam eder
     
  13. erman

    erman
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesaj:
    571
    Alınan Beğeniler:
    2
    www.gonet.com.tr un reklamına tıklayamıyorum opera kullanıyorum onunla bir ilgisi varmı.. diger google reklamlarını acabiliyorum.. sitemizin devamı icin onemli bir konu..
     
  14. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    Çok önemli değil Erman, günde 2 reklama tıklayıp o sitelerde şöyle bir gezmen fazlasıyla yeterli olacaktır.
     
  15. Birdy Dizzy

    Birdy Dizzy
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesaj:
    193
    Alınan Beğeniler:
    2
    bu bölümde başkaları da dile getirmiş olabilir kontrolünü yapmadım. her sayfanın altına istediğimiz bölüme dönebileceğimiz başlıklar konabilir. her seferinde sayfanın başına gidip tıklamak işlemi uzatıyor.
     
  16. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    Her sayfanın altında zaten "Gitmek istediğiniz yer:" yazan bir combo box mevcut. Ona tıklayıp sitenin istenilen bölümüne mümkün :eek:k
     
  17. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Arkadaşlar profillerimize bulunduğumuz illeri girersek çok daha iyi olur aslında.. Eklerseniz seviniriz :wink
     
  18. erman

    erman
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesaj:
    571
    Alınan Beğeniler:
    2
    kontg dogru diyorsun.

    aslında bi konu acsak da orada herkes yazsa . tek tek profillere bakmak zorunda kalmayız :D:D
     
  19. rstm

    rstm
    Expand Collapse
    Guest

    forumu tamamen türkçe yapılırsa çok iyi olur açıkçası biraz rahatsız oldum.
     
  20. rstm

    rstm
    Expand Collapse
    Guest

    sanırım tesadüf oldu ya ben dile getirdikten hemen sonra forum tamamen Türkçe olmuş.şimdi daha güzel oldu forum :D:D