JVC HA-FX33 Marshmallows

'Jvc' forumunda sserkogss tarafından 7 Haziran 2008 tarihinde açılan konu

  1. sserkogss

    sserkogss
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesaj:
    700
    Alınan Beğeniler:
    697
    Uzun süre önce soundchaser kulaklık alternatifi istediğimde tavsiye etmişti o zaman ortada kalmıştı, geçen Ankara
    buluşmamızda berat da bahsedince almaya karar verdim ve o hafta da aldım.

    Genel değerlendirme olarak:
    Kulaklık yeterli derecede uzun kabloya sahip.
    UM1'vari süngerleri var ama o kadar büyük ve yumuşak değil.
    İzolasyon konusunda kesinlikle tam kıvamında. UM1 deki izolasyon bana fazla gelmişti hatta bir seferinde tren çarpıyordu. :) Ama o kadar da az değil, hergün kampüs yollarında körüklü ile gidip gelen ben ufak bir test de yaptım. Körüklünün orta kısmına geçtim ve müziği orta seviyede açtığımda ses biraz gelirken, (bu arada Trekstor Organix ile kullanıyorum) üst ses seviyesine geçtiğimde kesinlikle sesten eser kalmadı. Yolda giderken kesinlikle dünyadan koparıyor.

    Kablo kalitesi kısmını UM1 ile kıyaslayamayacağım malum UM1 bu konuda kablo üstadı (en azından şimdiye kadar
    kullandığım ve gördüğüm kulaklıklar arasında) ama bir cx300 ie4 kadar da kaliteli yani hemen kopacağım filan demiyor.

    Gelelim en önemli kısmına sesine yani öyle ağdalı cümleler kuramayacağım yok basları cok sıcak, tizleri soğuk filan ama genel olarak bütün orta şeker kulaklıkarda olduğu gibi bas ağırlıklı bir kulaklık ama kesinlikle abartılı değil. Yerinde tiz seven birisi olaraktan pek bişey bulamadım :)

    Burda da ufak bir psikolojik test yaptım garip gelecek belki size ama anlatmaya başlıyorum.

    Balıkesirde UM1 sahibi bir arkadaşım var. Ben kulaklığı alınca 89$'a aldım demiştim abi nasıl filan dedi bende aldım test için yanına götürdüm ve arkadaşım dinlemeye başladı. Birkaç dakika sonra yorumu abi fena değil, UM1den çok da bir farkı yok oldu. İzolasyon ve kablo kalitesini bir kenara koyarsak fena kulaklık değil dedi bende başladım gülmeye çünkü aldığım kulaklığın FİYATI 15YTL idi. Çok şaşırdı, nasıl olur filan dedi, konu öyle kapandı.

    Yine dedğim şeyin arkasındayım, orta şeker kulakiçi kulaklıklar arasında ciddi farklar yok. Dinlemeden yorum yapıyorum sadece mantık kullanıyorum. Neyse bir de 15 liralık kulaklıktan 180 liralık kulaklığa geçince oyle ağam paşam birfark yoksa 180 ytl lik UM1den 300$'lık bilmem neye geçince fark büyük olmayacaktır gibime geliyor. Ayrıca fark o kadar olsa bile o aradaki fiyat farkına değecek mi?

    Neyse benden bu kadar. Kulaklığı gittigidiyor dan 15 ytl ye aldım tavsiye ederim hala vardır muhtemelen.

    [​IMG]
     
  2. KontG

    KontG
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,589
    Alınan Beğeniler:
    8
    Teşekkürler inceleme için Serkan :wink
     
  3. wolderon

    wolderon
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesaj:
    139
    Alınan Beğeniler:
    4
  4. deaddy

    deaddy
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    13 Ağustos 2007
    Mesaj:
    288
    Alınan Beğeniler:
    2
    Türkiyede garantili bir şekilde satılması da güzel olmuş yeni gördüm bence.

    Aslında ha-fx66 aldığımda çok şaşırmıştım çünkü arkada Türkçe yazılar da vardı ama hala satılmıyor.
     
  5. soundchaser

    soundchaser
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,301
    Alınan Beğeniler:
    12
    GG'de 16 YTL'ye satan bir satıcı mevcut. JVC HAFX diye aratınca çıkıyor. Daha önce kendisi 12 YTL'den satıyordu, şimdi fiyat 16'ya yükseltmiş. Almak isteyenlere duyurulur.
     
  6. wakinyan

    wakinyan
    Expand Collapse
    Guest

    sony ex-082lerle kıyaslanırsa yalıtım ve ses kalitesi olarak nerde acaba bu model sence serkan veya dinleyen diğer arkadaşlar?
     
  7. sserkogss

    sserkogss
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesaj:
    700
    Alınan Beğeniler:
    697
    wakinyan bizim arkadaşda 818 in kulaklığı var uzun sürede kullandım izolasyon fx33 de kesinlikle daha fazla zaten 818 de izolasyon var demekde çok doğru olmaz.ses kalitesine gelince tecrübelerime göre ex-082 de hızlı müziklerde çok verimli değil acayip dolanıyo sesler pop filan dinlemek için ideal ama en azından bana öyle geldi.ayrıca çok pahalı (156 ytl idi galiba).fx33 de öle aman aman bişey yok ama dışarda dinlemek için çok ideal.

    dünya ile irtibatımı koparıyo benim.
     
  8. noXious

    noXious
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesaj:
    2,321
    Alınan Beğeniler:
    13
    Eline sağlık Serkan..
     
  9. sertac

    sertac
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesaj:
    295
    Alınan Beğeniler:
    371
    aynen bu kulaklıgın beyazıyla iem piyasasına girdim :) ozamanlar nokia 5610xm telefonum vardı hadi bi kulaklık alayım demiştim hiç unutmam 30$ vermiştim ;D

    daha sonrasında sm3 lere kadar geldim :worship


    fiyatına göre cok cok iyi kulaklık diybilirim
     
    Collapse Signature Expand Signature
  10. trexmilennium

    trexmilennium
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    20 Ekim 2012
    Mesaj:
    127
    Alınan Beğeniler:
    190
    Merhaba,
    Bende yurtdışına çıkarken CKS70 kulaklığı evde unutmuştum bende günü kurtarmalık Fx35 aldım ispanyadan.

    Beni de çok fena şaşırttılar. ilk aldığımda bu ne ya dedim. ama burninden sonra çok muhteşem bir kıvama geldi.

    Bugün yedek laptopun yanında duruyordu yeniden bir takayım dedim. Kulaklığa çok para vermek istemeyenler için dönüm noktası. :)

    Biraz EQ ve Bass boost ile cks ye kafa tutabilir hale geliyor. ve şaşırtıcı derecede basları doygun.
    Tizler ve midler de kaybolmuyor. biraz perdeli ama 20 liralık kulaklık olduğunu unutmamak lazım. Bu nedir yahu? :love:
     
  11. fortress34

    fortress34
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    12 Eylül 2010
    Mesaj:
    929
    Alınan Beğeniler:
    846
    Bu kulaklık benim de ilk göz ağrılarımdan biridir..
    Hakikaten fiyatıyla orantısız bir başarımı var ama artık bulunabilir mi bilmiyorum..
    Bu arada hort falan ama güzel bir nostalji oldu benim için.. :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
  12. A Dying Wish

    A Dying Wish
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Mart 2007
    Mesaj:
    726
    Alınan Beğeniler:
    23
    Bu kulaklık pişme sürecine en fazla tepki veren kulaklığımdı benimde..Hoş en iyi hali ile bile pek iyi değillerdi ama o süreci bu kadar ucuz bir üründe gözlemlemek ilginçti..Sanırım artık yoklar piyasada :)
     
  13. Berkay1074

    Berkay1074
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mart 2014
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    0
    bu kulaklıgı nerede bulabilirim baya bi yere baktım bulamadım yardımcı olucak
     
  14. bLind

    bLind
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesaj:
    360
    Alınan Beğeniler:
    228
    Artık bulabileceğinizi sanmıyorum baya eski bir model.