Sennheiser Türkiye Garanti Mağduriyeti- SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR

'Bircom (Sennheiser, A&K, Comply)' forumunda Elano68 tarafından 19 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Bu mesajın koyu yazılmış hali site yönetimine aittir. Sorunun çözümü üzerine bilgilendirme maksadıyla yazılmıştır.

    Merhaba arkadaşlar,

    Süreç uzadı sonucu yazayım öncelikle. Sennheiser Türkiye(bircom) Sennheiser Game One isimli kulaklığı sorunun çözülmesi anlamında tarafıma yolladı ve Ömer'e teslim ettim. Süreç içerisinde davranışlarından dolayı ise Ömer bundan sonra yönetimin düzenlediği hiçbir tura katılamayacak sitede. Süreci anlatacak olursam,

    Ürün tarafımdan firmaya(bircom) rica edilerek Almanya'dan değişimi istendi. Garantiye de gönderilmesini isteyebilirdim ancak kulaklığın değiştirilebilir parçası gözükmeyen filtreler(pad değil) yerinden söküldüğü için garanti kapsamı dışında kalmıştı ürün. Almanya ise ürünü Amazon'a ürettiği ve tüm pazarlama, teknik servis gibi konuların Amazon'a ait olduğunu belirterek ürüne servis vermeyi reddetti. Sorun varsa Amazon çözmeliymiş, zaten ürün öncesi ve sonrası hizmetleri kendi vermediği için daha uyguna satılabiliyormuş Amazon ve Massdrop ürünleri. Firmanın bana verdiği bilgi bu yönde oldu. Amazon ise zaten ürünün ücretini yatırmayı teklif etmişti ancak bunu Ömer ürünü ikinci el aldığı ve alan kişinin kartının geçerli olmamasından dolayı yapamadı. Açıkçası ürünü Almanya reddettikten sonra ve Amazon da çözemediği için yapılacak çok bir şey kalmadı. Durumu açıklayarak reddedebileceklerini ama çalışanlarının bahsedilen sıkıntının her kulaklıkta aynı şekilde olduğunu belirtmesinden dolayı bu durumun biz yönetim açısından kabul edilebilir olmadığını, bu sebepten dolayı Amazon'dan aynı kulaklığı almalarını istediğimizi belirttik. Firma bu konuda bizleri kırmadı ve kabul etti. Sonrasında süreç fazla uzadığı için ve bizleri de yorduklarını düşündükleri için Game One isimli kulaklığı sorunun çözülmesi açısından vermeyi teklif ettiler.

    Bircom'a buradan yönetim olarak teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sorunu çözmek için bir hayli çaba sarfettiler yaşananlardan sonra. Tabii süreci bu noktaya da getirenler kendileri. Açıkçası müşteri pad istemek yerine 1200 liralık kulaklığı almaya çalışması bizler açısından bazı şeyleri gösterse de bu olayda firmanın kötü bir süreç yönetimi yaptığını değiştirmiyor. Elemanlardan birinin sorun var noktasına gidip bir başkasının diğer kulaklıklar da bu sorunun olduğunu söylemesi berbat bir süreç yönetimi bizler için.

    Gelelim Ömer'in benle veya benim Ömer ile yaşadığı sorunlara. Baştan itibaren kesin yargılarla konuştuğu konuların neredeyse tamamı yanlış çıktı. Olayı çözmek adına kulaklığı almak istediğimde görüştük ve kendisine neden pad istemediğini yüzüne de sordum. Pad'i kendisi yırttığını ve pad isterse sitenin sosyal medya gücünü kullanarak almaya çalışacağını düşünüleceği için isteyemediğini söyledi. 100 liralık ürüne bu şekilde düşünüp 1200 liralık mal istemesinin inandırıcı olmayacağını belirttim. Muadil ürün bilgisinin hangi realiteye dayandığını sorduğumda ise arkadaşında ikisininde olduğunu ve kendisinin seslerinin aynısını olduğunu söyledi. Görüşmemizde ayrıca siteye sorunu yazdığını ve en sonunda devreye yönetim olarak bizim girdiğimizi aradaki gelişmelerin siteyi bağlamayacağını sonucun bağlayacağını sürekli olarak konu üzerinden bana ne olduğunu sormasını istemediğimi, firma ile her yazışmamı rapor verir gibi yazmayacağımı kendisini bağlayan konuların tarafına ileteceğimi söyledim. Bu olaydan sonra sürekli olarak whatsapptan "abi gelişme var mı" şeklinde benim taciz olarak gördüğüm ve bunları istemediğimi belirtmeme rağmen sürekli devam eden bir süreç oldu. Bu duruma açıktan tepki gösterip yazmamasını istememe rağmen tekrar yazdı ve cevap verilmedi, 3 kere bu tekrar sonrasında cevap vermememden anlaşılmadığı gibi bir de arandım kendisi tarafından ve yine bir gelişme var mı sorusuyla muhattap oldum. Bir insanın bu kadar anlamamasını ilk defa görüyorum.

    Şunu da bilmenizi isteriz ki biz siteyi yönetirken maaş almıyoruz, sizlere yardımcı olmaya çalışmamız sizlerin sekreteri olduğumuz anlamına gelmese gerek. Bir insan yapılmasını istemediği bir durumu en baştan belirttiği bir durumla sürekli muhattap oluyorsa soğuyor yaptığı yardımdan da iştende.

    Ömer'e kulaklığın geldiğini ve yarın buluşup vereyim dediğimde cevabın kulaklık 0 mı diye sorması ve bu soruya cevap vermeme rağmen tekrar etmesi, ertesi gün buluşmaya 2 saat kala kulaklığın paketini açıp açmadığımı yine tekrarlı şekilde sorması iyice soğuttu beni. Kendisi bunları meraktan şakasına sorduğunu belirtti ancak inanmadığımı belirteyim.

    Ömer'e de açıkça dedim buradan da yazmış olayım, kendisini banlamadık ama bu süreçten sonra siteye katılım sağlamazsa seviniriz.

    İyi forumlar




    Öncelikle bu konu bir servisi veya markayı karalama değil sadece yaşadıklarımdan ibarettir. Beni zaten forumdan bilen bilir.
    Evet Pc360se modeline sahibim, ürün 2.el ve amazondan alınmış. Ayrıca garantisi de ülkemizde(sözde) devam etmekte.
    Belli bir süre kulaklığı kullandıktan sonra ürünün bazı subbass frekanslarda soldan veya sağdan BARİZ cızırtı yaptığını farkettim. Bunun üzerine Sennheiser Technofi sitesine geçen pazartesi yani 10 gün önce özel mesaj attım forum üzerinden ve 10 gün boyunca cevap vermedi. Ardından sorunun kaynağı driver bezi olduğu için kendim padi çıkartıp çözebilir miyim derken kulaklığın padini yırtmış bulundum. Bu yırtılma olayının da cızırtı problemiyle alakası olmadığını not olarak ilettim garanti servisine.
    Sorundan bahsedecek olursam;
    Örneğin


    şarkısındaki 20-45 sn arasında çekiç gibi inen subbass frekanslar bu cızırdama barizdi. Aynı parçayı başka kulaklıklar ve kaynaklarla denediğimde ise en ufak cızırtı yoktu. Ardından sorunun kaynağını buldum.
    Hani wooferın bas çıkış deliğine kağıt koyarsın da titreyip cızırdar ya aynısı bu kulaklıkta vardı. Driver üzerindeki filtre(bez) subbas frekanslarda aynı sebepten dolayı cızırdama yapıyordu .Tabi o bezi hafif yukarı çekince en ufak bir cızırtı olmuyordu. Sorun gayet bassitti aslında

    Garanti Süreci:

    Sonrasında ürünü garantiye yolladım. İlk başta teknik ekipteki arkadaş ürünün testinin yapıldığını ve sorun görülmediği söyledi. Ben de bunun imkansız olduğunu cızırdamanın bariz olduğunu söyledi. Ayrıca ben sorunu daha kolay çözmesi için benim sorunu yaşadığım birkaç parçayı da dinlemesini söyledim ancak beni geçiştirip kendi test müziklerinin yeterli olduğunu söyledi. Bu şekilde çözüm üretemeyince, sennheiser technofinin konuya mesaj attığını gördüm ve bunun üzerine 10 gün önce attığım ömye dönüş yapmaması sebebiyle, bildirmek amaçlı konu altına yazdım ve özelden telefon numaramı aradı Özgür Bey.
    Konuşma özeti ise şöyle:
    Özgür bey:Kulaklığı ben de dinledim, evet sol tarafta driverda bir cızırdama var, elimizden geldiğince mağduriyetinizi gidermeye çalışacağız dedi(Sözde). Benim de zaten ürünün sorunlu olmasıyla ilgili şüphem yok. Sorun bariz zaten. Bu sebeple ben de ürünün ayniyle değiştirmek istedim, para iadesi sitemedim çümkü alcağım parayla bu kalitede bir kulaklık alamam. Ve pc360 se modelinin muadili ve hatta aynı modeli Sennheiser Gma one modeli olduğun belirttim. Pc360dan tek farkı değiştirilebilir kablosu ve dıştaki nüanslar.
    Neyse pc360ın amazon fiyatıyla, game one modelinin fiyatları arasında 600 tl fark olduğunu ve muadil olarak veremeyeceklerini söylediler ki muadil dediğimizde zaten fiyatına bakmaksızın aynı veya benzer özelliklere sahip bir eşyadır. Fiyatına bakılmaz. Bir kere daha bunun bilincinde değildir ki yabancı forumlarda da pc360 ile gmae one modelinin değiştirildiğini okudum.
    Neyse Özgür bey sorunun olduğunu en başta zaten belirtmişti ve para iadesi yapılcağını söyledi(Ki bunu inkar etmekte) Ben de iade için banka bilgilerimi kime ileteceğimi sorduğumda beni müşteri hizmetlerine yönlendirdi.
    Ardından müşteri hizmetlerini aradağımda Cihan Bey tamam para iadesi olcak ancak kulaklık sizin kartınızla alınmadığı için farklı bir çözüm bulmaya çalışıyoruz dedi.
    Bu arada ürünün amazon faturasını da gönderdim mail ile.
    Ardından teknik servisteki arkadaş tekrar aradı ve evet cızırdama var ama diğer game one modellerinde de var dedi yüksek seslerde.(İlk konuştuğumuzda hiç sorun yok diyordu) Kİ ben laptopda 40 ses seviyesinde bariz duyuyorum sesi. Yani bunda sorun yok demeye getirdi lafı.(Çağrı Bey-Ses Mühendisi- Sözde-)
    Ben de arkadaşlarımda aynı kulaklığın olduğunu ve hiçbir şekilde cızırdama olmadığını söylediklerini ilettim ama yine alakasız cevap vermeye devam etti Çağrı bey ve ben Özgür beyi aradım tekrar.
    Özgür Bey para iadesi olcak tamam sorun var demiştniz dedim. Sonra yok ben öyle bişey demedim, eğer sorun varsa ve yasal şartlar oluşursa iade yapılcağını söyledim.
    E Özgür bey ilk görüşmemizde "sol tarafta cızırdama var.,bunun kullanıcı hatası veya fabrikasyon olup olmadığı önem arzetmeksizin biz garanti veriyoruz " deyip para iadesine okey veren kişi siz değilmiydiniz!
    Ben yine izah etmeye devam ederken köşeye sıkışmış olacak ki bu sefer " kulaklığın padı yırtılmış, bu kullanıcı hatasıdır ve ürün garanti dışıdır" d,ye bir cevap verdi.
    Gördüniz gibi bi önceki konuşmada cızırdamanın normal olduğunun söylenmesinden sonra şimdi kullancıı hatası var deyip çözümden kaçmak sorunun varlığını zımnen kabul etmek anlamında gelir.



    Ben maddi zararımı bir şekilde telafi ederim ancak Sennheiser gibi büyük bir firmanın üçün beşin peşine düşerek tüketiciler ve bu forum açısından yarattığı kötü izlenim bir yara olarak kalacaktır.

    Bu vesileyle Sennheiser Türkiye üzerinden alışveriş yaparken veya garanti servsini kullanırken iki kez düşünmenizi tavsiye ederim.

    Herkese iyi akşamlar...
     
    #1 Elano68, 19 Ekim 2017
    Moderatör tarafından düzenlendi: 15 Ocak 2018
    2 kişi bunu beğendi.
  2. zodiac_tauruss

    zodiac_tauruss
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesaj:
    909
    Alınan Beğeniler:
    958
    Yazıda mükerrer bölümler olmuş, rica etsem kontrol edip düzenleyebilir misiniz?
     
    2 kişi bunu beğendi.
  3. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Teşekkürler düzelttim:)
     
    2 kişi bunu beğendi.
  4. Mikrobiyolog

    Mikrobiyolog
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    5 Ocak 2016
    Mesaj:
    716
    Alınan Beğeniler:
    2,993
    Sen o kadar deneyim merkezi kur, tanıtımlar düzenle, masraf yap; sonra git bir ürünü değişmemek için bu lafı de, oldu mu şimdi?

    Valla ben bütün bir seriye bu lafı diyeceğime tek bir ürünü değiştirmeyi tercih ederdim. Teknik servis böyle dedikten sonra kim game one alır ki?
     
    2 kişi bunu beğendi.
  5. florence

    florence
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    21 Ocak 2014
    Mesaj:
    619
    Alınan Beğeniler:
    1,764
    Konuya bire bir şahit olmadığımız ve vakıf olmadığımız için orta yolu bulmak forum üyeleri için pek rasyonel değil. Burada söyleyebileceğim tek şey, haklıysanız umarım değişim/iade vb. her ne ise sonuca ulaşırsınız.

    Yalnız eklemek istediğim bir şey var, hak ararken kullandığınız üslup, asabi veya son derece rahat olmanız fark etmez, yazılı metin kalıcıdır, biraz daha düzgün yazarsanız sizin menfaatinize olacaktır diye düşünüyorum. Zira cümle aralarında kullandığınız : d smiley ve "sözde" kelimeleri, kimilerini konuda haklı haksız aramaksızın size karşı önyargılı bakmaya itecektir. Naçizane.

    İyi akşamlar.
     
    8 kişi bunu beğendi.
  6. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Hocam durumu ozetledim burda.
    Cizirdamanin varligi ve sebebi apacik ortada zaten.
    Bu surecte zaten kendileriyle ahlaki ve etik kurallara uygun konustum ve sonuc ortada.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  7. bakieryigit

    bakieryigit
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    7 Haziran 2015
    Mesaj:
    552
    Alınan Beğeniler:
    1,964
    Geçmiş olsun Ömer @Elano68 umarım sorununu çözerler , garanti Türkiye de malesef banka ismi :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    4 kişi bunu beğendi.
  8. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Eyvallah Baki abi sagolasin. Firma zaten sorunu cozme niyetinde degil .Ki aksamki son gorusmede tarafima geri kargo yapacklarini soylediler ama bugun verdiler mi kargoya hic bilmiyorum.
    Ne yazikki garanti isleyisi senin dedigin gibi abi.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
    2 kişi bunu beğendi.
  9. hifimyfi

    hifimyfi
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    24 Mayıs 2016
    Mesaj:
    116
    Alınan Beğeniler:
    552
    Selamlar,

    Öncelikle Bircom’daki kararlar kişilerin değil, teknik servisin çıktıları doğrultusunda alınan yönetimsel kararlardır.

    Burası bizim sponsor olduğumuz bir forum. Bizim buradaki önceliğimiz müşteri hizmetleri desteği vermek değil, sizleri kampanyalar, yeni çıkan ürünler, yeni satış noktaları ve etkinliklerden haberdar etmektir.

    Birincisi sizin sorun olarak addettiğiniz durum her kulaklıkta görülebilen, kulaklığın karakterine bağlı olarak bazı frekansları verirken oluşan, genel ağızda “pırrlama” diye tabir edilen “clipping”tir. Bu söz konusu kulaklıktaki bir bozukluk ya da hata değildir. Bu durum sadece söz konusu kulaklığın dinlenilen tür ile pek de uyumlu olmadığını gösterir. Dolayısıyla bu durum söz konusu kulaklığın garanti kapsamında işlem görmesine neden olacak bir durum değildir.

    İkincisi ısrarla bozukluk olduğunu belirttiğiniz için gerçekten teknik bir sorun olup olmadığını görmek adına kendi “benchmark” ya da test parçalarımızla yaptığımız testler sonucunda bu durumun belirttiğiniz gibi bir bozukluk olmadığına karar verildi ve bu “clipping” durumunun sürücü tuninginden kaynaklanan, kulaklığın karakterinden dolayı oluşan bir durum olduğuna karar verildi.

    Bu süreç tamamlanmadan herhangi bir birey tarafından kesinlikle gerçekleşecek bir söz verilmedi. Yoğun konuşmalarınız nedeniyle, size eğer üründe herhangi bir bozukluk varsa, söz konusu kulaklık Amazon’a özel üretim olduğu ve muadili olmadığı için mağduriyetinizin giderilmesi adına para iadesi yapılabileceğinden bahsedildi.

    Para iadesi süreci vakanın yapısı gereği bizim tarafımızdan nihayete erdirilebilen bir süreç değil maalesef. Şayet ürünün kusurlu olduğuna dair bir karar çıksaydı, size satıcıdan (Söz konusu durumda Amazon’dan satın alan kişiye) ücret iadesi yapılması için bir karar metni iletmek olacaktı.

    Muadillik kararı ise maalesef son kullanıcının dış görünüş ve teknik özellik benzerliğiyle karar verebileceği bir durum değil. Bir ürünün muadilini ne son kullanıcı, ne bayii, ne de distribütör belirleyebiliyor. Bu muadillik durumu üreticinin aldığı ve bize bildirdiği bir karar. Bu durumda ise sizin sahip olduğunuz PC 360 SE ile G4ME ONE muadil kulaklıklar değil.

    Olayların bu raddeye gelmesine üzüldüğümüzü bildirir, herkese iyi forumlar ve bol müzikli günler dileriz.
     
    12 kişi bunu beğendi.
  10. sertac

    sertac
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    8 Mart 2011
    Mesaj:
    295
    Alınan Beğeniler:
    371
    Benim anlamadığım sennheiser kulakliklarini cx300-500 bir sürü modelini denedik, hatta zamanında sahteleri geldi, orjinale yakın ürünler geldi gitti tartışmalar oldu. 50 TL ye alınan sennheiser kulakliklarin da bile pirrlama firrlama olmadı. Bu kulaklığın adını bile daha önce duymadım ama şarkı çalarken aksi bir ses geliyorsa (cızırtı) bozuktur yani ne dicez.
    Muadilmis iade olurmuş parası geri verilirmis anlamam ama kulaklıgi o şekilde dinlemem şahsen.
    İnşallah uzlaşılir.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  11. Mikrobiyolog

    Mikrobiyolog
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    5 Ocak 2016
    Mesaj:
    716
    Alınan Beğeniler:
    2,993
    .
     
    #11 Mikrobiyolog, 20 Ekim 2017
    Moderatör tarafından düzenlendi: 22 Ekim 2017
    6 kişi bunu beğendi.
  12. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Yine ayni seyleri tekrarlamissiniz ne yazikki ve hic okumamissiniz anlasilan.
    Sorunun kaynagi belli zaten.
    Clippingmis, kulakligin yapisi boyleymis filan geciniz bu isleri.

    Ayni kulakligi kullanan arkadaslara soruyorum boyle bir cizirti yok diyorlar(Sanirim Sennheise ozel olarak clipping yapmayan kulaklik gondermis bu arkadasa!)

    Bakin sorunun kesin kaynagini yaziyorum:
    Cizirdamayi yapan driver uzerindeki bez (filtre).
    Onu hafif yukari cekince zaten cizirtinin c si kalmiyor zaten.
    Daha neden alakasiz gerekceler sunuyorsunuz.
    Komik olmayin lutfen.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  13. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Sertac abi pc360 modeli Sennheiser hd558 veya hd555 mi simdi tam
    hatirlayamadim in mikrofonlu hali zaten.
    50 ohm,acik yapi, kadife pad.
    Driverlar filan ayni hepsinin.
    Zaten onceki mesajda acikladim durumu.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
    2 kişi bunu beğendi.
  14. Mikrobiyolog

    Mikrobiyolog
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    5 Ocak 2016
    Mesaj:
    716
    Alınan Beğeniler:
    2,993
    Bu sorun tamir edilemiyor mu?
     
  15. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Yeni earpad ve filtre takarsam sorun cozulecek cok yuksek ihtimal.
    Bu durumda Sennheiser garanti hizmeti, kişilere kotu izlenim birakirken ben bir sekilde sorunu cozmus olacagim insallah.
    Hm5 earpad da dun geldi ama iste nasil cikaracagimi bilmiyorum uzerindekileri.
    Bir cikarayim dedim, earpadi yirttim.
    Ankara icinde pad degisimine ehil birisi var mi acaba?
     
  16. akifb

    akifb
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    30 Ocak 2015
    Mesaj:
    192
    Alınan Beğeniler:
    319
    Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünmez misiniz? Genelde tüketici lehine karar çıkıyor ve kanuni bağlayıcılığı var.
     
    2 kişi bunu beğendi.
  17. tsn141

    tsn141
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    28 Şubat 2010
    Mesaj:
    1,446
    Alınan Beğeniler:
    2,421
    Konudan bağımsız olarak merak eden olabilir. Clipping bi ekipmanın bozulmadan da yapabileceği bir sorundur. Diyafram kendi için limit olan bir "duvara" çarptığında sinüs dalgasının ucu makasla kesilmiş gibi olur. Hatta bu engel sadece hoperlörden değil, amfiden yada onun önünde yada ardındaki bir engelde olabilir. Sonuçta çıkan ses diyaframdan gelen bi kanat çırpma benzeri bir şey olur. Genellikle de bass sesler için daha fazla yer değişimi gerektiğinden basslarda geliyor. Bir de tasarım olarak o bölge kesilmiş de olabilir. Bahsi geçen kulaklığı dinlemedim fikrim yok ama, en azından kendi tecrübemden bir örnek vereyim; tiz için kullanılan armatürlerde baslarda benzer bir problem oluyordu ancak bu driverdan değildi. Tasarım dışı kullanma. Hatta aynı modelin bazısı bu sorunu yapmıyordu. Ve aslında hepsi sağlamdı. Bu alette oyun kulakligi anladigim kadariyla. Amaca yonelik daha iyi hizmet vermesi acisindan(oyunda oncelik konumlandirma) böyle bir kesme olabilir. Hatta üretimdeki sapmadan dolayı başka gelen kulaklıklarda sorun olmayabilir de.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    15 kişi bunu beğendi.
  18. furkan kocyigit

    furkan kocyigit
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    28 Haziran 2016
    Mesaj:
    260
    Alınan Beğeniler:
    350
    hocam tüketici hakem heyeti'ne başvurabilirsin, süreç oldukça uzun sürüyor yalnız. arkadaşımda koss ruk30 vardı kataklysm - crippled and broken şarkısının girişinde yapıyordu cızırdamayı ancak 30tl idi kulaklık.
     
    2 kişi bunu beğendi.
  19. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    @tsn41
    Hocam yuakrda zaten izah ettim bu ürün hd558, 598, 555 vb bunlarla büyük oranda aynı kulaklık. Yani ses olarak oyun için ekstra bir ses farkı yok sadece mikrofon eklenmiş ve model ismi değişmiş hali.
    Amazon ürünlerinin trde 2 yıl geçerli olduğuna dair yazılı bir belge bulduğum takdirde bu yola başvuracağım. Elinde bununla ilgili döküman olan var mı?
    Ya da musait bir vaktimde kaymakamlığa gidip durumu izah ederim bu konuyla ilgili.
    Teşekkürler.
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 20 Ekim 2017, İlk mesaj zamanı 20 Ekim 2017 ---
    Şu an zaten sorun yok demiyorlar, ürün garanti dışı kalmış diyorlar. Yine eski fikirlerinden sıkılıp yeni bir fikre geçmişler.
     
  20. Whisper

    Whisper
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    25 Kasım 2015
    Mesaj:
    206
    Alınan Beğeniler:
    127
    çok geçmiş olsun hocam, böyle büyük bir firmanın ufacık bir sorunu çözememesi üzücü olmuş gerçekten..
     
    2 kişi bunu beğendi.