Sennheiser Türkiye Garanti Mağduriyeti- SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR

'Bircom (Sennheiser, A&K, Comply)' forumunda Elano68 tarafından 19 Ekim 2017 tarihinde açılan konu

  1. darkainu

    darkainu
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesaj:
    543
    Alınan Beğeniler:
    1,321
    Benim kötü tecrubemle alakali Baran Bey'in takibi uzerine bugun Ozgur Bey'den telefon aldim. Yapilan hatadan dolayi tarafimdan özür dilendi ve telafi etmek adina bir teklifte bulundular, sagolsunlar.

    Yani bahsi gecen kurumun en azindan gecmiste yasanmis da olsa hatayi duzeltmeye girismis olmasi, iyi niyette bulunmus olmasi sevindirici.

    Olayla ilgili objektif kalabilmek adina bu gelismeyi de buradan bildirmek istedim forum ahalisine.

    Sent from my Calculator using Tapatalk
     
    5 kişi bunu beğendi.
  2. Cassibelanus

    Cassibelanus
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2017
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    15
    Yaşanan hoş birşey değil, tüketici çözümsüz bırakılmış. Elimde 5 farklı Sennheiser ürünü var, dolayısıyla bu konu dikkatimi çekti. MSİ ve ASUS benim garantiye olan inancımı tazelemişti, gerçekten müşteriye değer veren yapıdaki firmalar sadakati arttırıyor. 3 kuruş fazla olsun ASUS olsun diyorum artık. Elano68 kardeşimi anlayabiliyorum, üslup vb sert kaçmış evet ama karşınızda ne deseniz kontra çakan, çözüm nedir ne yapabiliriz? Soruna cevap vermeyen bir anlayış var gibi algıladım. Doğru mudur ?
    Hakem olarak forum yönetiminin/abilerinin devreye girmeside muazzam...

    Neticeyi merakla takip ediyorum, paylaşırsanız çok memnun olurum, saygılar ...
     
  3. Baran

    Baran
    Expand Collapse
    Administrator

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    1,376
    Alınan Beğeniler:
    3,369
    Merhaba arkadaşlar,

    Süreç uzadı sonucu yazayım öncelikle. Sennheiser Türkiye(bircom) Sennheiser Game One isimli kulaklığı sorunun çözülmesi anlamında tarafıma yolladı ve Ömer'e teslim ettim. Süreç içerisinde davranışlarından dolayı ise Ömer bundan sonra yönetimin düzenlediği hiçbir tura katılamayacak sitede. Süreci anlatacak olursam,

    Ürün tarafımdan firmaya(bircom) rica edilerek Almanya'dan değişimi istendi. Garantiye de gönderilmesini isteyebilirdim ancak kulaklığın değiştirilebilir parçası gözükmeyen filtreler(pad değil) yerinden söküldüğü için garanti kapsamı dışında kalmıştı ürün. Almanya ise ürünü Amazon'a ürettiği ve tüm pazarlama, teknik servis gibi konuların Amazon'a ait olduğunu belirterek ürüne servis vermeyi reddetti. Sorun varsa Amazon çözmeliymiş, zaten ürün öncesi ve sonrası hizmetleri kendi vermediği için daha uyguna satılabiliyormuş Amazon ve Massdrop ürünleri. Firmanın bana verdiği bilgi bu yönde oldu. Amazon ise zaten ürünün ücretini yatırmayı teklif etmişti ancak bunu Ömer ürünü ikinci el aldığı ve alan kişinin kartının geçerli olmamasından dolayı yapamadı. Açıkçası ürünü Almanya reddettikten sonra ve Amazon da çözemediği için yapılacak çok bir şey kalmadı. Durumu açıklayarak reddedebileceklerini ama çalışanlarının bahsedilen sıkıntının her kulaklıkta aynı şekilde olduğunu belirtmesinden dolayı bu durumun biz yönetim açısından kabul edilebilir olmadığını, bu sebepten dolayı Amazon'dan aynı kulaklığı almalarını istediğimizi belirttik. Firma bu konuda bizleri kırmadı ve kabul etti. Sonrasında süreç fazla uzadığı için ve bizleri de yorduklarını düşündükleri için Game One isimli kulaklığı sorunun çözülmesi açısından vermeyi teklif ettiler.

    Bircom'a buradan yönetim olarak teşekkürlerimizi sunuyoruz. Sorunu çözmek için bir hayli çaba sarfettiler yaşananlardan sonra. Tabii süreci bu noktaya da getirenler kendileri. Açıkçası müşteri pad istemek yerine 1200 liralık kulaklığı almaya çalışması bizler açısından bazı şeyleri gösterse de bu olayda firmanın kötü bir süreç yönetimi yaptığını değiştirmiyor. Elemanlardan birinin sorun var noktasına gidip bir başkasının diğer kulaklıklar da bu sorunun olduğunu söylemesi berbat bir süreç yönetimi bizler için.

    Gelelim Ömer'in benle veya benim Ömer ile yaşadığı sorunlara. Baştan itibaren kesin yargılarla konuştuğu konuların neredeyse tamamı yanlış çıktı. Olayı çözmek adına kulaklığı almak istediğimde görüştük ve kendisine neden pad istemediğini yüzüne de sordum. Pad'i kendisi yırttığını ve pad isterse sitenin sosyal medya gücünü kullanarak almaya çalışacağını düşünüleceği için isteyemediğini söyledi. 100 liralık ürüne bu şekilde düşünüp 1200 liralık mal istemesinin inandırıcı olmayacağını belirttim. Muadil ürün bilgisinin hangi realiteye dayandığını sorduğumda ise arkadaşında ikisininde olduğunu ve kendisinin seslerinin aynısını olduğunu söyledi. Görüşmemizde ayrıca siteye sorunu yazdığını ve en sonunda devreye yönetim olarak bizim girdiğimizi aradaki gelişmelerin siteyi bağlamayacağını sonucun bağlayacağını sürekli olarak konu üzerinden bana ne olduğunu sormasını istemediğimi, firma ile her yazışmamı rapor verir gibi yazmayacağımı kendisini bağlayan konuların tarafına ileteceğimi söyledim. Bu olaydan sonra sürekli olarak whatsapptan "abi gelişme var mı" şeklinde benim taciz olarak gördüğüm ve bunları istemediğimi belirtmeme rağmen sürekli devam eden bir süreç oldu. Bu duruma açıktan tepki gösterip yazmamasını istememe rağmen tekrar yazdı ve cevap verilmedi, 3 kere bu tekrar sonrasında cevap vermememden anlaşılmadığı gibi bir de arandım kendisi tarafından ve yine bir gelişme var mı sorusuyla muhattap oldum. Bir insanın bu kadar anlamamasını ilk defa görüyorum.

    Şunu da bilmenizi isteriz ki biz siteyi yönetirken maaş almıyoruz, sizlere yardımcı olmaya çalışmamız sizlerin sekreteri olduğumuz anlamına gelmese gerek. Bir insan yapılmasını istemediği bir durumu en baştan belirttiği bir durumla sürekli muhattap oluyorsa soğuyor yaptığı yardımdan da iştende.

    Ömer'e kulaklığın geldiğini ve yarın buluşup vereyim dediğimde cevabın kulaklık 0 mı diye sorması ve bu soruya cevap vermeme rağmen tekrar etmesi, ertesi gün buluşmaya 2 saat kala kulaklığın paketini açıp açmadığımı yine tekrarlı şekilde sorması iyice soğuttu beni. Kendisi bunları meraktan şakasına sorduğunu belirtti ancak inanmadığımı belirteyim.

    Ömer'e de açıkça dedim buradan da yazmış olayım, kendisini banlamadık ama bu süreçten sonra siteye katılım sağlamazsa seviniriz.

    İyi forumlar
     
    13 kişi bunu beğendi.
  4. Elano68

    Elano68
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    495
    Alınan Beğeniler:
    763
    Foruma yazmayacaktım ancak cevap yazma gereği duydum. Yok pad istemek yerine 1200 tl lik ürün istemişim zaten bununla ilgili fikirlerimi beyan ettim ve haksız olduğumu Baran Abi'ye de söyledim. Bunun dışında Baran abinin yazdıkları da kendi düşündüğü fikirlerdir. Benim düşüncem ve asıl durum yazılandan farklıdır. Benim rahatsız olduğum durum ise; bana karşı sürekli ön yargılı yaklaşması, düşüncelerime ve fikirlerime itibar etmemesi, attıgım mesajlardan sürekli farklı farklı manalar çıkarması. Bir de her fırsatta kendisinin sekreteri olmadığımı belirterek 2 kelimelik bir cevap vermek yerine, sürekli sorularımı cevapsız bırakma söz konusu tabi.
    Cevap evet ya da hayır olan bir soruyu cevaplamamak da neyin nesi yani abi. Afedersin ama sendeki bu kibrin kaynağı nedir abi.Söyle biz de bilelim yani. Trumpa atsam o cevaplardı en kötü yes ya da no diye.
    Neyse çok şükür kibirli, peşin yargılı ve sürekli kendini haklı bir insan değilim.
     
  5. Mikrobiyolog

    Mikrobiyolog
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    5 Ocak 2016
    Mesaj:
    716
    Alınan Beğeniler:
    2,992
    Bu konuyu görünce bile tüylerim diken diken oluyor. Konunun kapanmasına çok sevindim.
     
    7 kişi bunu beğendi.