Silinebilir

'Olumlu ve Olumsuz Görüşler' forumunda bahirtaha tarafından 29 Aralık 2018 tarihinde açılan konu

  1. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    497
    Alınan Beğeniler:
    322
    Silinirse sevinirim .
     
    #1 bahirtaha, 29 Aralık 2018
    Son düzenleme: 2 Ocak 2019
    akifb ve Elano68 bunu beğendi.
  2. wadi

    wadi
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesaj:
    251
    Alınan Beğeniler:
    623
    İkincisi pek diyaloğa dönüşememiş :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    #2 wadi, 29 Aralık 2018
    Son düzenleme: 29 Aralık 2018
    FreeShah ve bahirtaha bunu beğendi.
  3. PehliOne

    PehliOne
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    6 Ağustos 2018
    Mesaj:
    131
    Alınan Beğeniler:
    114
    Pek adil bir kiyaslama olmamış sanki. Senh'in global sayfası bunu yapsa size hak veririm, ancak Türkiye'de hemen hemen her markanın distribütörü ve destek kısmı böyle maalesef.
     
    #3 PehliOne, 29 Aralık 2018
    Son düzenleme: 29 Aralık 2018
    FreeShah ve zxc bunu beğendi.
  4. kayisikent

    kayisikent
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    10 Nisan 2015
    Mesaj:
    108
    Alınan Beğeniler:
    77
    gereksiz bir başlık.
     
    mfya ve Synchronicity bunu beğendi.
  5. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    497
    Alınan Beğeniler:
    322
    ^^^^
    bu mesajdan daha gerekli bir başlık .
     
  6. kayisikent

    kayisikent
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    10 Nisan 2015
    Mesaj:
    108
    Alınan Beğeniler:
    77
    İnsanlarla olan her türlü iletişim sorununu firma adını paylaşarak yeriyorsun. Yapılan hatalar paylaşılmamalı mı, elbette paylaşılmalı ki okuyanlar da aynı hataya düşmesin veya kendine pay biçsin. Ama ben ne önceki rezalet diye adlandırdığınız mesajda ne de burada şunu göremiyorum, ortada size karşı bir yanlış davranış/tutum olduğunu söylüyorsunuz ve siz maalesef herhangi bir uyarıda bulunmadan, olması gerekeni karşı tarafa iletmeden, doğrudan başlık açıyorsunuz. Gereksiz görüyorum zira bizler hoşgörü ve sabrı unuttuk ve karşımızdaki insanlara bunları hatırlatmak zorundayız.

    Bu başlığa gelince 3 kuruş için çalışan bir işçinin, sosyal medyadaki olumsuz yorumlarınızı silmesi gayet normal. Ülkemizde ne işçi hakları var ne de yetki paylaşımı. Silinmemesi halinde sorumlu arkadaşın uyarı alması garanti, daha ağır bir ceza alması ise muhtemel. Bunların düzelmesi (eleştiriye açık olmak) maalesef ki en az 20 yıl gerektiriyor zannımca. Bu hızla gidersek belki 22. yy kim bilir. Haliyle eğitim kalitesinin sürekli düştüğü, her türlü kamu personelinin alımında referansın öncelikli tercih sebebi olduğu ülkemizin bir gerçeğidir bunlar. Paylaşma çözülmez, çözülemez. Önce kendimize düşeni yapmadıkça.

    Müzikle kalın.
     
    mfya bunu beğendi.
  7. florence

    florence
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    21 Ocak 2014
    Mesaj:
    641
    Alınan Beğeniler:
    1,852
    Pencerenin dibine oturup camdan araç park ihlallerini görünce elinde telefon, sürekli şikayet eden emekli astsubay havası hakim sizin konularınızda.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    Synchronicity ve wadi bunu beğendi.
  8. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    708
    Alınan Beğeniler:
    1,945
    Kişisel bir mesele haline getirmeniz sağlıklı bir bakış açısı değil, zaten negatif görüş belirten ve giriş kısmında yalan haber yapan siteler gibi açıklama yapıp olayı alevlendirmeye çalıştığınız bir yazı halen mevcut.

    Geçen seferden örnek vereyim; rezilliği doğrulamak için olması gereken şartlar "sizi yapmadığınız halde hırsızlıkla suçlayıp mağazadan çıkartmak" veya "agresif ve terbiyesiz davranışta bulunmak" gibi durumlar rezillik örneğine uyumludur.Tüm işi müzik ve ses ekipmanları olan bir yerde demo edilen cihazın sesinin yüksekliğine karşı kısılmasını rica edemeden, tahammül sınırlarınız zorlanmış gibi anlatıp gittikten sonra foruma yazdıklarınız neticesinde olayın ne şartlarda gerçekleştiği hakkında biraz olsun haklılık payınızı da kaçırmış oluyorsunuz. (Şahsen)

    Kendinize taraftar mı toplamak istiyorsunuz?

    Sennheiser-hifimyfi sizden özür mü dilesin, tam olarak neyi kanıtlamaya çalıştığınız dahi belli değil.
    Doğruluğu bile belli olmayan bir yakınma yüzünden yüzlerce belki binlerce Sennheiser müşterisi olarak toparlanıp mağazayı ateşe mi verelim?

    Müsait olduğum bir zaman dilerseniz beraber gidelim hifimyfi'a siz de hem diyalog nasıl kurulur, nasıl bilgi talep edilir görmüş olur belki konuyu da tek taraflı yorum yapmadan açıklığa kavuşturmuş olursunuz, ne dersiniz?

    İlk önce hifimyfi ile başladınız şimdi Sennheiser Türkiye ile devam ediyorsunuz.Bu arada Neumann'ı da unutmayın.
     
    insanatomystic bunu beğendi.
  9. zxc

    zxc
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesaj:
    2,353
    Alınan Beğeniler:
    5,712
    Ufak bir duzeltme: "emekli astsubay", "henüz apartman yoneticisi olamamis emekli astsubay" olacak.
     
    Synchronicity bunu beğendi.
  10. bahirtaha

    bahirtaha
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    4 Mart 2018
    Mesaj:
    497
    Alınan Beğeniler:
    322
    Bence yukarıda yazdığınız durumlar oldukça öznel .Herkesin durumu algılayış biçimi ve eşik değeri farklıdır . Ben rahatsız olduğum bir durumu dile getirdim sadece .Gereksiz gördüğünüz bir konu ya da başlık hakkında bu kadar çok yazıp çizmenize gerek yok .Ben başıma gelen durumu gerekli gördüm ve konu açtım . Bu arada emekli astsubay yorumuna lafım yok fakat ben size diyalog nasıl kurulur göstereyim tarzı cümleler hoş değil .
     
  11. zxc

    zxc
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesaj:
    2,353
    Alınan Beğeniler:
    5,712
    Kulaklik ureten herhangi bir X markasina kil olduysaniz, ve sebebini makul sekilde aciklamakta zorlaniyorsaniz, protesto edebilirsiniz. Mesela bozuk X marka kulaklik bulup, ya da Cin mali sahtesini alip, kablosunu falan makasla keserken video cekip, videoyu sosyal medyada paylasabilirsiniz. Belalti vurmak isterseniz, sirkette calisan yahudi soyadli birilerini bulup "Filistinli bebek katili X" propagandasi yayabilirsiniz. Ulkemizde en sık rastladigim iki protesto sekli bunlar.
     
  12. coolblue

    coolblue
    Expand Collapse
    DSD

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesaj:
    1,002
    Alınan Beğeniler:
    1,375
    Biz toplum olarak eleştiriye pek açık değiliz. Benzer durum bana da oldu. Bir vitamin firmasının Türkiye sayfasına ürün içeriğiyle ilgili bir soru sormuştum. Her hangi bir yorum yapmadım sadece içinde hangi maddelerin olduğunu sordum. Sorumu silmekle kalmadılar beni sayfadan engellediler bile. Aynı soruyu yurtdışındaki sayfasına sordum ve burda vermedikleri cevabı öğrendim.

    Yurtdışındaki Sennheiser'e de aynı yorumu yapın bence, bakalım onlar da yorumunuzu silecek mi yoksa Dunu gibi cevap mı yazacaklar.
     
  13. artears

    artears
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesaj:
    626
    Alınan Beğeniler:
    2,261
    Şu an kimse veya hiçbir kurum için negatif veya pozitif bir tutum almayacağım, ama benim merak ettiğim nokta şu: Madem yorumlar masum ve normal yorumlardı ve buna rağmen silindiler, o yorumları burada da paylaşmanızda bir sıkıntı olmamalı. Niye ilk mesajda ne dediğinizi de söylemediniz? Karşılaştırma diye açtığınız konu eksik. Birinde yazdığınız yorum ve aldığınız reaksiyon var, öbüründe reaksiyon var ama yazdığınız yorum yok...

    Sent from my fridge using Tapatalk
     
    Xexec ve Synchronicity bunu beğendi.
  14. mfya

    mfya
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Nisan 2017
    Mesaj:
    561
    Alınan Beğeniler:
    1,860
    Bu konuyla önceki Hifimyfi mağazasında gerçekleşen yüksek ses muhabbetini beraber düşünerek yazıyorum.

    Bir gün Hifimyfi mağazasında kulaklık denerken baktım farklı bir ses. Kulaklığı bir çıkardım, perdeli test bölümünden yüksek sesli müzik. Mağaza çalışanından başka kimse yoktu. Doğrusu ben de rahatsız oldum. Dinleme yapan kişi bir başka müşteri olsa hadi neyse derdim ama çalışan yapınca yadırgadım ve doğal olarak çıktım gittim. Tek tepkim buydu.

    Bir başka gün yine o tarafa yolum düşünce mağazaya gittim, bu sefer dinlememi "sabote" eden kişi başka birşeyle ilgilenirken benim sorularıma maruz kalınca işini bıraktı ve başladık muhabbete. Ayak üstü yarım saat konuştuk. Üstelik earbud test etmeye gitmiştim ve kablodan daha ucuz ürünlerden denemek istemiştim. Kabul edelim o gün basit bir müşteriydim.

    Aynı kişiler arasında geçen birbirine zıt iki olay. Üstelik toplama baktığımda bir çok ziyaretim ikinci olay gibi muhabbet ortamında devam etti.

    Bir başka olay anlatayım ancak detay vermek istemiyorum çünkü hem meseleden sapmış oluruz hem de forum dışından bazı ölücüler iyi niyeti suistimal edebilir, içerik gizli kalsın gerekirse özelden herkese anlatırım :) Bir arkadaşım kulaklık iade etmek istedi. Firma daha en başından olumsuz cevap verip iade almadı. İş sosyal medyaya düşürülüp uzayınca o zamanki sennheiser satış ve test merkezi olan Bircom ürünü iade aldı. Oysa ben benzer bir olayda hatta benden kaynaklanan bir yanlış anlama sebebiyle kulaklığımı kontrol için servise gönderdiğimde kendileri değişim yaptı. Aynı firma hatta firma içindeki muhatap olunan kişiler de aynı ama müşteriler ve sonuçlar farklı.

    Yıllarca sömürgeci olarak bilinen Apple firması, kullanıcı hatası olarak kırık ekranlı iPhone telefonumda ücretsiz cihaz değişimi yaptı.

    Bunların hiçbiri müşteri ayırt ettikleri için olmadı çünkü ayırt edilecek kalitem yok. Sıralamaya koysalar kimse benimle muhatap bile olmaz çünkü cürmüm ne :)

    Çok uzattım biliyorum ama inanın bende örnekler daha çok. Mesele şu, biz firmayla iletişim kurduğumuzda karşımızdaki yine insan. Kurumsal veya kişisel hatalar elbette oluyor ancak çözümü de bazen bizim elimizde.

    Başta bahsettiğim yüksek sesli müzik olayından sonra oradaki çalışanlarla kurduğum iletişim sonucunda anladığım şey, ben o gün rica etsem benim için mağazayı bile kapatırlardı.

    Şimdi @bahirtaha hocam belki bana kızacak ama şu hayatta henüz çömez olmama rağmen benim gördüğüm kadarıyla toplumda iletişim düzgün olduğu sürece olumsuzluklar azaldığı gibi çözümü de hızlanıyor. Telefonda beni tehdit eden adamla konuşmamın sonunda tavla oynama sözü almış bir insan olarak şu güzel insanlara tavsiyem; güzel iletişimdir.

    Muhatap olduğunuz kişiler ete bürünmüş bilgisayar değil. Psikolojileri bizlerle değişebiliyor ve çözüm üretmeye daha yatkın olabiliyorlar. Bunun büyük ve kurumsal firma olmayla alakası da yok. Size Sony, Samsung, Sabancı gibi büyük firmalardan da benzer karşılaştırmalı örnekler verebilirim.

    Bir de son olarak ciddiyeti bozup "takmayın be abicim, hayat bunları takmayacak kadar kıymetli" demek istiyorum :)
     
    Collapse Signature Expand Signature
    Sechtdamon, xxyx ve bahirtaha bunu beğendi.
  15. Chaturanga

    Chaturanga
    Expand Collapse
    Analog

    Katılım:
    12 Ocak 2017
    Mesaj:
    2,037
    Alınan Beğeniler:
    5,765
    Müşteri memnuniyeti öyle değil böyle olur :)

    [​IMG]
     
    Collapse Signature Expand Signature
    xxyx ve mfya bunu beğendi.
  16. mfya

    mfya
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    6 Nisan 2017
    Mesaj:
    561
    Alınan Beğeniler:
    1,860
    Bu arada şöyle de bir acı gerçek var ki Türkiye'de bazı firmalar haddini çok aşmış durumda. Türk Telekom veya Digitürk gibi yerleri her fırsatta sosyal medyada gömmek artık biz kullanıcılara farzdır çünkü abartı derecede yoldan çıktılar ve müşteri memnuniyetinden çok paraya bakıyorlar. Daha bir sürü kurumsal dolandırıcılar var. Bunları her fırsatta dile getirip yaymak lazım çünkü anladıkları başka bir dil kalmadı.

    Sennheiser Türkiye / Bircom / Hifimyfi firması yukarıdaki firmalardan farklı olarak benim gözlemlerime göre müşteri memnuniyetine dikkat ediyor. Bu yüzden bu başlığın, "yaşanan sorunu dile getirme hakkı" boyutunu biraz aştığını düşünüyorum.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    bahirtaha bunu beğendi.
  17. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    708
    Alınan Beğeniler:
    1,945
    silinmiştir
     
    #17 Synchronicity, 30 Aralık 2018
    Son düzenleme: 5 Mart 2020
    Xexec ve mfya bunu beğendi.
  18. delgren

    delgren
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesaj:
    273
    Alınan Beğeniler:
    235
    Açıkçası ben o mesajınızdan kendisine yardımcı olmak istediğiniz anlamını pek çıkaramadım, "diyalog nasıl kurulur görüş olursunuz" minvalindeki ifadeniz gayet aşağılayıcı bir tavır olarak algılanıyor dışarıdan bakan biri olarak. O niyetli yazmadıysanız dahi kulağa öyle geldiğini söylemek isterim.
     
    FreeShah bunu beğendi.
  19. insanatomystic

    insanatomystic
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    29 Aralık 2015
    Mesaj:
    53
    Alınan Beğeniler:
    95
    Merhabalar...
    Anladığım kadarı ile, @Synchronicity hocam, konuyu gereksiz görmüş ama sizin şahsınızı değerli görmüş. İnanın önerisini çok taktir ettim. Bu gibi )ince bir serzeniş de içeren) bir öneri, destek ve değeri insan günümüzde yakınlarından bile görmüyor. :)

    Konu ile alakam olmasa da, ben davranışı ve önerisinden dolayı @Synchronicity hocama teşekkür etmek istiyorum.

    diğer arkadaşlar da, sizin yazdığınızdan daha uzun yazılar yazarak, şahsınıza ve sorununuza verdikleri değeri ortaya koymuşlar.

    İşin teorisinde çok dallanıp budaklanmaya gerek olduğunu düşünmüyorum hocam. Eğer ki öneriyi kabul edip, yorumunuza değil, sorununuza değil, "şahsınıza" verilen değeri değerlendirmeye alır ve hocamla birlikte görüşmeye giderseniz, sıkıntınızın çözüldüğü gibi, yanlış anlaşılmaların ortadan kalktığı, güzel bir ortamın içinde olma fırsatını elde edeceksiniz...

    Sevgiler, saygılar...