Sorunlu Alışveriş SDF Audio Ahmet Çekirdek

'Olumlu ve Olumsuz Görüşler' forumunda Muradsedat tarafından 6 Ağustos 2019 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.
  1. Muradsedat

    Muradsedat
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesaj:
    18
    Alınan Beğeniler:
    10
    Arkadaşlar merhaba.Yazım biraz uzun olacak öncelikle herkezden özür dilerim. Fakat ilgili kişiden alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar var ise öncelikle bu yazıyı okuyup dikkatli olmalılar bu yüzden bu yazıyı yazmayı kendime bir görev bildim.

    Müzik dinlemeyi çok severim ve uzun zamandır biraz daha kaliteli ekipmanlarla bu hobimi bir tık ileriye götürmeyi düşünüyordum. mayıs 2019 itibari ile bir miktar bütçe oluşturdum ve ekipman arayışına girdim. Forumdan yiğit arkadaşımdan massdrop hd6xx kulaklık birde topping dac aldım aldım. kendisine yardımları ve ilgisi için teşekkür ederim. arkasından 13 haziran 2019 tarihinde Ahmet Bey'den sdf 4 model amfiyi aldım.

    forumda okuduklarıma aldanarak kendisinin ürününü şişirmesiyle de gözlerim boyanarak kendisine havale gönderdim ve ürün birkaç gün sonra elime geçti.

    ilk birkaç gün sorun yoktu temmuz ayının başında sağ kulaklık ses kesti. kendisiyle iletişime geçtim. lambayla oynamamı düzeleceğini söyledi. dediğini yaptım dediği gibi düzeldi.

    arada ses kesmeler cızırtı seste kalite kaybı gibi sorunlar olsa da lambayla oynayınca düzeliyordu. can sıksa da sorun etmedim. havaların sıcaklığına genleşmeye vs dem vurdum.

    birkaç gün sonra bu sefer sol kulaklık ses kesti lambayla oynadım ses gelmedi çıkardım taktım olmadı kendisiyle iletişime geçtim ve komedi filmi bundan sonra başladı.

    üründeki sorunu anlattım bana önce ürünü göndermemi yerine sdf 5 yada sdf 6 modellerinden birini gönderebileceğini söyledi. bende alt model bir ürünü kesinlikle kabul etmediğimi söyledim. o bana ürünlerin aynı olduğunu söylüyordu bende madem öyle bana neden üst model ürün satıp fazla para aldığını sorguluyordum ve alt model ürünü kabul etmediğimi belirtiyordum. sonra tartışmaya başladık. arkadaş beni aradı telefonda konuştuk. yanlış anlaşılma olduğunu beni kesinlikle mağdur etmeyeceğini çocuklarına bu işten ekmek yedirdiğini vs anlattı gerekirse elinde aynı modelin sıfırının olduğunu onu göndereceğini söyledi. o şekilde anlaştık ve ben kendisine ürünü kargoladım.

    kargo eline ulaştıktan sonra sanki bu konuşmalar hiç yapılmamış gibi lambaların 1inin bozuk olduğunu benden lamba değişim ücreti istediğini söyledi. 100tl talep etti. bende hiçbir ücret vermeyeceğimi kendisinin 1 yıl ürününe garanti verdiğini söyledim. lambalar garanti dışıymış ama satarken bunu belirtmiyor. bende kabul etmedim ve tartıştık. sonrasında madem öyle iade alalım dedi. bende kabul ettim.

    bu sefer de 250 tl keseceğini söylemeye başladı. ürünü alırken ben logoların çok büyük olduğundan bahsetmiş ve logosuz bir ürün istemiştim olumsuz yaklaştı ve bana daha sonra boş kapak gönderebileceğini söyledi. ürün elime ulaşınca arkadaki sdf audio logosunu boyamıştım bende. bu durum yüzünden benden 250 tl kesecekmiş. yine tartıştık. bunu da kabul etmedim tabiki . tartışmamızın sonunda kendisine hakkımı bundan sonra aysal yollarla arayacağımı belirttim. oda bana daha sonra adaptörü göndermemi ve ücretimi iade edeceğini söyledi.

    adaptörü de gönderdim kargo ücretini de karşıladım. takip numarasını da paylaştım. ama ücretimi iade etmedi.

    kendisine de belirttiğim gibi burada da tekrar söylüyorum. eğer yarına kadar ücretim tam olarak tarafma iade edilmez ise yada aynı ürünüm sorunsuz bir şekilde tarafıma ulaştırılmaz ise perşembe sabahı savcılığa gideceğim. whatssapp konuşmalarını ve kendisinin ettiği hakaretleri de ekran görüntüsü alarak toplu bir şekilde yükleyecek ve konuyu editleyeceğim.

    kendisinden alışveriş yapmayı düşünen var ise yaşadıklarımı göz önünde bulundursun.

    Müzik dinleme hobimden de bu şahıs sayesinde soğudum. Siz bunları yaşamazsınız umarım.

    Hepinize saygılar sevgiler.
    Edit: Aramızdaki konuşmaları ekliyorum.

    Ahmet beyin bana boş kapak gönderme taahütü.
    [​IMG]

    Benzer şekilde sdf 4 amfinin daha iyi olduğunu söylemesi:
    [​IMG]

    Cihaz bozulduktan sonraki tüm konuşmalar...
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    #1 Muradsedat, 6 Ağustos 2019
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2019
    Nazım ve TONG. bunu beğendi.
  2. Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    338
    Alınan Beğeniler:
    145
    her iki tarafın da beyanını okumak için biraz sert üsluplu olan mesajımı editliyorum..
     
    #2 Makale_Helvetia, 6 Ağustos 2019
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2019
    VirtuFortuna, zxc ve TONG. bunu beğendi.
  3. Synchronicity

    Synchronicity
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    1 Mart 2015
    Mesaj:
    616
    Alınan Beğeniler:
    1,816
    Collapse Signature Expand Signature
  4. Muradsedat

    Muradsedat
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesaj:
    18
    Alınan Beğeniler:
    10
    evet bizim yaşadığımız sorundan sonra yazdı bunu. dediğim gibi ben ürünü haziran ortasında aldım. o zaman böyle bir bilgi yoktu ortada. lambalı amfi bu lambasına garanti verilmeyecek se ne anlamı var zaten bilsem almazdım garantisiz olduğunu. kendisi ürünü satmadan önce malını şişirdi de şişirdi. kesinlikle garanti verdiğini en ufak sorunda malının arkasında olduğunu anlattı. sanki dünyanın en iyi amfisini yapmış 100 yıl sapasağlam bozulmaz o imaj çizdi. ama iş gerçeğe gelince...
     
    Nazım bunu beğendi.
  5. Dgsahin

    Dgsahin
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2019
    Mesaj:
    8
    Alınan Beğeniler:
    7
    Ahmet Bey'den benimde alışverişim oldu, herhangibir sıkıntı sorun problem yaşamadım. Son derece beyefendi işine hakim ve iyi niyetli biri. Kendiside bir açıklama yapacaktır. Lambaların garantiye dahil olmaması, ürün açıklamasında olmaması bir eksiklik, fakat cihazın alimünyum kutusuna müdahale müşterinin sorumluğunda, aynısını bende yaptım, ve arkaya hoparlör çıkışları ekledim, sizin yaşadığınız tamamen şansızlık, elektronik genelde şans işidir, bence bu iş tatlıya bağlanır, saygılarımla.
     
  6. delgren

    delgren
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesaj:
    267
    Alınan Beğeniler:
    217
    Biraz sakin olmanızı öneririm, bu ifadeleriniz oldukça ağır. Konu bir şekilde çözülecektir ancak ar namus konularında fikir beyan etmeden önce biraz olayların gelişimini takip etmenizi öneririm. Bu tonda laflar bu forumun genel karakterine pek uymuyor.
     
    Bybreak, radyo, yigitboylu ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  7. Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    338
    Alınan Beğeniler:
    145
    yaşanan durum hoş değil..üzerine para kesintileri yapılmış olması 100 lira 250 lira vs. ürünün iade alınıp ücretinin alıcıya ödenmemiş olması ne kadar etik? bu da benim ticaret ahlakıma uymuyor. ''Forumun genel karakteri'' mevzu bahis ise öncelikle satıcı taraflı olmayı bırakmak gerekir.
     
  8. delgren

    delgren
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesaj:
    267
    Alınan Beğeniler:
    217
    Birincisi, satıcı taraflı değilim. Satıcıyı tanımam, alışverişim olmadı. Zaten kimin haklı kimin haksız olduğu konusunda bir yorum yapmadım.
    İkincisi, forumun genel karakterini sizden öğrenecek değilim, sizden önce yaklaşık 8 senem var bu forumda.
     
    #8 delgren, 6 Ağustos 2019
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2019
    Awésomé, Dgsahin ve Synchronicity bunu beğendi.
  9. Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    338
    Alınan Beğeniler:
    145
    daha önce üye olmuş olmanız neyi değiştirir? diğer üyelerden ne gibi bir üstünlüğünüz var? head-fi de sizden 3 - 4 misli ekipman denemiş insanlar mevcut ama kimse kimseye üstünlük taslamıyor sizin yaptığınız gibi :) forum genel ahlakı böyle birşey ise bunun gözder geçirilmesi gerekir.. satış ilanındaki durumu da kabul ediyorum evet ilk olarak yüksek fiyatlar verdim ama gelen haklı tepkiler üzerinde fiyatları aşağı çektim. tek bir şikayet dahi almadım sattığım ürünlerden bugüne kadar. Olursa da sonuna kadar arkasında olurum her zaman. sanırım bu da forum ahlakına uygun bir hareket.. neyse..

    konuyu daha fazla dallanıp budaklandırmadan noktalıyorum. Arkadaşın durumu şu an daha çok önem arz ediyor..
     
    #9 Makale_Helvetia, 6 Ağustos 2019
    Son düzenleme: 6 Ağustos 2019
  10. delgren

    delgren
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesaj:
    267
    Alınan Beğeniler:
    217
    Sapla samanı karıştırıyorsunuz. Ben kimseden bir üstünlüğüm olduğunu söylemedim. Daha önce üye olmuş olmam bana yalnızca "forumun genel karakteri" üzerinden eleştiri yapmanızın anlamsız olduğunu gösterir (kaldı ki eleştiriniz de hatalı, zira iddia ettiğiniz gibi satıcı taraflı olmadığım açık, sadece uslübunuzu eleştirmiştim). Ortada bir üstünlük taslama yok. Konu zaten ekipman muhabbeti ya da bilir kişilik de değil.

    Herhalde kendimi yeteri kadar ifade edemedim, tekrar söyleyeyim. Benim kimseye üstünlük taslamak, olayı yaşamış olan iki kişiden birinin tarafını tutmak, haklı haksız tayin etmek, laf sokmak gibi çabalarım yok. Yalnızca ar namus kavramları üzerinden bu kadar çabuk itham etmek hoş değil insanları. Diğer forum olsaydı umrumda olmazdı gerçi, kimse de sorun etmezdi orası da ayrı konu.
     
  11. Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    338
    Alınan Beğeniler:
    145
    pekala, kendi adıma özür diliyorum.
     
    delgren bunu beğendi.
  12. delgren

    delgren
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    1 Ağustos 2010
    Mesaj:
    267
    Alınan Beğeniler:
    217
    Ya derdim özür dilemeniz falan da değil, özür dileyeceğiniz kişi ben de değilim zaten. Bir an rahatsız oldum onu belirttim, niye karışıyorsam :) Yabancılaştım konuya tamamen, fazla uzattık.

    Konu sahibi arkadaştan özür dilerim kendi adıma konu çok dağıldıysa. Umarım en kısa zamanda bir sonuca ulaşır.
     
    yigitboylu bunu beğendi.
  13. Makale_Helvetia

    Makale_Helvetia
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    29 Ocak 2018
    Mesaj:
    338
    Alınan Beğeniler:
    145
    ben de fevri davrandım haklısınız. özür de bu yüzdendi.
     
    Awésomé, yigitboylu ve CongoFather bunu beğendi.
  14. CongoFather

    CongoFather
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    11 Nisan 2017
    Mesaj:
    340
    Alınan Beğeniler:
    1,004
    Sıfır ürünle satılan kendi stok lambasının da üretici arkasında durmak zorundadir. Ürüne ayrı, lambaya ayrı bir garanti süresi verilebilir ama "ben lambanın arkasında değilim" diyince sorumluluklardan kurtulamazsınız. O zaman öyle diyerek süresinin sonuna gelmiş yada bozuk lamba yollamanın da önü açılmış olur.

    Alıcı üründe boyama yada herhangi bir sebeple alım sonrasında kendi insiyatifiyle modifikasyon yaptıysa, ürünü geri oldugu gibi iade kabul edip etmemek tamamen satıcı insiyatifinde olur. Bence, bu durumda, herhangi bir kesinti talep etmesi durumunda da haklıdır.

    Umarım karşılıkli anlaşırsınız ve tatlıya bağlanır bu durum. Bu arada, farklı yerlerde denk geliyorum, kendisini hiç tanımam ve tek mesajlaşmam olmamıştır ama @Makale_Helvetia'e her seferinde ilk yaptığı yüksek fiyatlı satışı hatırlatılarak haksız yükleniliyor bence. Sonrasında, hem temiz satış yapıp, hem de uygun fiyatlı devam ettiyse durumu daha normal karşılamak ve ona da ikinci bir şans vermek lazım.

    Not: Bu arada ben de hemen sert çıkışını tasvip etmedim ama sonra düzeltmiş mesajını. Ahmet bey de kendini ifade etsin. Sonrasında durum daha net anlaşılır.
     
    Collapse Signature Expand Signature
    TONG., mavi, Nazım ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  15. Baran

    Baran
    Expand Collapse
    Administrator

    Katılım:
    29 Haziran 2011
    Mesaj:
    1,386
    Alınan Beğeniler:
    3,454
    Makale_Helvetia nickli üye üslup sorunu sebebiyle 14 gün süre ile uzaklaştırılmıştır.

    İyi forumlar...
     
    mattiadestro ve Mustafa ALKAN bunu beğendi.
  16. Muradsedat

    Muradsedat
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesaj:
    18
    Alınan Beğeniler:
    10
    cihazın aluminyum kutusuna müdahele etmedim plastik kapağın üzerindeki logoyu siyah bir boya ile boyadım. tinerle silindiğinde eski haline dönecektir. ayrıca kendisi bana cihazı alırken daha sonradan boş plastik kapağı ücretsiz göndereceğini beyan etmiştir. ücretsiz göndermeyi taahüt ettiği kapağı boyadım diye 650 tl lik amfiden 250 tl kesinti yapmayı söylemek hangi vicdana sığar takdir sizin.
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 6 Ağustos 2019 ---
    ben satıcıdan iade talep etmedim zaten ben sorunsuz ürün talep ettim. kendisinin bana verdiği seçenekler

    1 alt model ürün gönderimi.

    2 lamba tamiri için 100 tl ücret.

    3 iadede 250 tl kesinti. (cihazdaki plastik kapağın üzerindeki logoyu siyah bir boya ile boyadım. tinerle silindiğinde eski haline dönecektir. ayrıca kendisi bana cihazı alırken daha sonradan boş plastik kapağı ücretsiz göndereceğini beyan etmiştir. ücretsiz göndermeyi taahüt ettiği kapağı boyadım diye 650 tl lik amfiden 250 tl kesinti yapmayı söylemek hangi vicdana sığar takdir sizin. )
     
    Nazım bunu beğendi.
  17. hbcke

    hbcke
    Expand Collapse
    MP3

    Katılım:
    16 Temmuz 2019
    Mesaj:
    31
    Alınan Beğeniler:
    23
    Muradsedat bunu beğendi.
  18. Nazım

    Nazım
    Expand Collapse
    FLAC

    Katılım:
    5 Mayıs 2014
    Mesaj:
    455
    Alınan Beğeniler:
    1,276
    Burda alta yazdığım yorumun hala daha arkasındayım, anladığım kadarıyla ahmet bey de kendini güvene almak için yazmış bu olaydan sonra.
     
    Collapse Signature Expand Signature
  19. artears

    artears
    Expand Collapse
    WAV

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesaj:
    573
    Alınan Beğeniler:
    2,119
    Böyle bir beyanat var. Tarih yeni. Lamba arızası olmadığı iddia ediliyor sattığı ürünlerde, ama burada alıcıya "lamba arızası var sende" deniyor. Benim bildiğim bu lambaların test cihazı var, ömrü belli, ne arızası olabilir anlamıyorum. Bir, lambanın zaten ömrü bitmiştir, ki o durumdan satıcı sorumludur, iki, kötü lehimden kaynaklı sorunlar vardır, ki ondan da satıcı sorumludur. Varsa benim anlamadığım başka sorun, aydınlatın beni lütfen.

    İade alma konusu, logo boyanmasından ve kullanımdan sonra satıcının bileceği iştir, ama ücretsiz tamir ve gereken değişiklikleri satıcı yapmalıdır. Ben bu şekilde düşünüyorum. Alıcıyı da satıcıyı da tanımam, ama satıcı ürününün arkasında durmalıdır...

    Sent from my fridge using Tapatalk
     
    zxc ve Nazım bunu beğendi.
  20. Muradsedat

    Muradsedat
    Expand Collapse
    Yeni Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesaj:
    18
    Alınan Beğeniler:
    10
    neye karşı güvene alacak boğazına sarıldığımız yok Allah biliyor neyin ne olduğunu. elimde ödemeyi yaptığım dekont var ayrıca. benim ödemem 15 haziranda kendisinin yorumu 30 temmuzda...
    --- Arka arkaya mesajlar birleştirildi, 6 Ağustos 2019 ---
    az önce attığım konuşmaları okuyun lütfen ben kendisinden iade talep etmedim. ben kendisinden aynı ürünü sorunsuz şekilde tarafıma ulaştırmasını talep ettim.
     
Konu Durumu:
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.